lente kriebels

by - maart 21, 2018


De lente is één van mijn favoriete seizoenen! Het weer wordt beter, de vogeltjes zingen hun mooiste lied en de natuur staat volop in bloei. Heerlijk vind ik dat! Het liefste ben ik zoveel mogelijk buiten te vinden, om van het mooie weer en alle bloemen en planten te genieten. 

Maar een stukje lente mee naar binnen nemen doe ik ook graag. Hoewel ik van decoratie houd, is onze decoratie momenteel strak en een tikkeltje Scandinavische. Pastelkleurtjes of echte lente artikelen leken mij moeilijk om te combineren. Benieuwd wat ik neer heb gezet? Lees dan verder




Natuurlijk hoeft de lente decoratie van tegenwoordig helemaal niet meer kitscherig of pastel-kleurig te zijn. Integendeel zelfs! Tegenwoordig heb je hele mooie minimalistische en natuurlijk decoratie en accessoires. Dat kon jullie al in het artikel over onze Paastakken lezen, maar ook voor de Sidetable wist ik wat leuke items te scoren. 

Het gehaakte koolmeesje herkennen jullie misschien nog wel van een tijdje terug en afgelopen week mocht het draad konijntje van de Hema en een lief eitje vol met narcissen erbij komen. Een heerlijk (lente) hoekje zo..



Carla het Crocus'je (klik) en een gietertje met blauwe druiven staan in de nieuwe wandkubussen. Als deze wat beter gevuld raken, zal ik ze een keertje laten zien maar voor nu valt er niet veel meer te zien dan deze twee leuke items.

Toch een aantal lente items om ons huisje lenteproof te maken. Weinig maar subtiel, wat ik eigenlijk perfect voor ons vind. Heb jij de lente al in huis gehaald?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hallo Michelle,
    Het ziet er gezellig uit bij je, lekker gevoel dat het lente is.
    Nu de temperatuur nog iets hoger, dan komt het helemaal goed.
    Ik heb nog niet echt iets gedaan, de griep heeft er behoorlijk in gehakt bij mij, dus ik doe nog rustig aan.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er gezellig uit. Het konijntje en koolmeesje is zo lief! Hier alleen de paaseikrans en een blauwe hortensia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk vind ik die seizoensversiering vaak het mooiste wanneer het subtiel is. Het konijntje zag ik al op je Instagram verschijnen en ik vind het nog steeds heel bijzonder. Van jouw gehaakte figuurtjes was ik uiteraard al langer fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥