Baby dragon & Teckel

by - juli 24, 2013

 
Laatst kreeg ik de vraag of ik een baby draakje in groen tinten wilde maken. Groen met blauwe
accenten was de wens.Voor de derde keer maakte ik deze leuke draak en dit keer ging het ook 
veel makkelijker en sneller. Binnen drie dagen was dit kleintje af. Dat het vakantie is helpt 
natuurlijk ook wel mee.  Binnenkort wordt hij nog een keertje gemaakt.


Ook vond ik dit leuke teckeltje op het grote web. Perfect om wat restjes wol op te maken!
Ik heb er al erg leuke reacties op gehad en vind hem zelf ook wel aandoenlijk. Hij krijgt nog
een vriendinnetje hoor, want zo alleen is ook maar niks.. Ondertussen glibbert de haaknaald
bijna uit mijn handen, zo warm is het hier. Ik kan niet wachten totdat de temperaturen weer
wat zakken. Dat mijn hoofdpijn dan ook verdwijnt vind ik helemaal niet erg..

Voor de mensen die dit weer wel prettig vinden, wens ik iedereen een hele mooie dag toe



You May Also Like

20 Reacties

  1. Hallo Michelle, dit heb je weer prachtig gemaakt.
    Leuk hoor om zo lekker bezig te zijn.
    Nu met het bloedhete weer zal haken ook wel niet lekker gaan.
    Ik vind die hitte ook maar niets, vandaag gelukkig even ietsje minder, kan ik ook weer naar buiten.
    Je wisselende foto's bovenaan vind ik ook geweldig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel leuk draakje. Vroeger heb ik ook veel gehaakt. Laatst een beestje geprobeerd uit een bieb boekje, maar de instructies waren onduidelijke tekeningen. Dat beestje heeft nu dus nog maar een paar affe delen. Toen was de lol weg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die patroon tekeningen snap ik ook niet altijd, heb het liever uitgeschreven. Dit maak ik zelf ook vaak als ik het patroon te lastig vind. Eerst uitschrijven en dan pas haken ;) Achja zo blijven we bezig he.

      Verwijderen
  3. Wat een super schattig draakje! Waar komt het patroon vandaan als ik vragen mag? :)
    Ik heb ook eens een tekkel gehaakt, lekker makkelijk en inderdaad handig voor de restjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon komt van LilikSha.
      http://www.etsy.com/nl/shop/LilikSha?ref=top_trail
      De teckeltjes zullen hier ook nog wel meer worden gemaakt, nog genoeg restjes ;)

      Verwijderen
  4. Oooohhhh, wat een schatje! Dat draakje is echt super. Je teckeltje is ook wel heel erg lief, maar het draakje heeft mijn hart gestolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een dotjes, erg leuk gemaakt Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat draakje is echt too cute! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh deze is ook weer zo leuk! Je maakt echt hele leuke knuffels zeg! Misschien moet ik dat ooit ook eens gaan proberen.. Maar dan moet ik eerst wat meer steken leren hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief lief lief lief...Vind het draakje echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, jij hebt het haken echt al heel goed onder de knie zeg!
    Prachtig draakje geworden en erg mooie kleur!
    Ja, de hitte is iets teveel van het goede he?
    Ik heb ook contant een vage hoofdpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Jij haakt wel mooi he seg en je gebruikt ook altijd van die mooie kleurencombinaties !
    Dat draakje is zooooo lief. Ik heb ook een patroontje van een draakje, maar die komt uit van de boekjes van Christel Krukkert. De teckel zag ik in de week ook ineens, mijn schoonvader is gek van die hondjes, dus die komy er ook nog eens van denk ik :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het draakje leuk zeg!! Ennuh volgens mij heb je geluk en gaan de temperaturen wel omlaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik kom gelijk even bij je buurten. Het eerste wat ik zie is dit draakje. Wat een schatje is dat! Echt mooi gemaakt. Leuke kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatjes komen er uit jow haaknaald! En dat met die warmte. Bij wordt er geen naald vastgehouden met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik vind ze iedere keer weer leuker dan leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een snoepie van een drakie....worden ze ook verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥