Kleurige werkjes

by - juli 21, 2013


Hopelijk genieten jullie net zoals ik van dit lekkere weer. Iedere dag is het hier zo'n 24 tot 26 graden 
en voor deze week is er zelfs een hittegolf voorspeld! Gelukkig ligt na 12:00 uur ons balkonnetje lekker
in de schaduw, dus poezen aan een lijntje, stoeltje in de schaduw en handwerken maar. Een klein stukje
ben ik verder met de Fall Fairy. Een mooie bladzijde belooft het te worden, met niet al teveel confetti.

'The soul becomes dyed with the color of it's thoughts.'

Als ik buiten zit haak ik liever dan dat ik borduur, hebben jullie ook een voorkeur trouwens? Vooral
kleine haakseltjes tussendoor zoals deze kleurige uiltjes. De foto is van een paar dagen geleden dus 
ik heb er al wel een aantal meer gemaakt. Ook is er nog een draakje gemaakt maar die zal ik later 
laten zien. Wij gaan richting het park om van dit mooie weer te genieten dus ik wens jullie allemaal 
een hele fijne zondag ^^


You May Also Like

9 Reacties

  1. Geniet van het mooie weer, ik heb echter nog maar 1 echte hobby en dat is borduren. Mij lukt het namelijk niet om af te wisselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke haaksels en je Fall Fairy wordt mooier en mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die uiltjes! Ik brei eigenlijk even graag buiten als binnen. Haken is niet zo mijn ding, ik probeer nu een cover voor mijn houder van mijn telpatroon te haken met granny squares maar ik ben daar niet zo'n volhouder in... Vroeger naaide ik meer buiten, ik heb nog ergens een prachtig tafellaken in hardanger liggen, misschien moet ik dat maar eens afmaken..

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijkheid! :D Ik vind het ook heerlijk om te haken met dit weer. Ben nu bezig met een leuk kussenpatroon voor een kussen op de loungeset bij vriendjelief in de tuin! Kijk, deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/striped-pillow-duo alleen dan met andere fleurige zomerkleuren! De combi vind ik trouwens wel heel tof gedaan!!
    Geniet lekker van je zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, heerlijk om buiten te kunnen handwerken. Voor mij maakt het niet uit, borduren of haken. Het hangt een beetje van de setting af. Als ik een tafel heb, borduur ik (ik kan niet zonder tafel borduren) als ik er geen heb, gaat de haaknaald mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest helaas het afgelopen weekend werken dus echt genoten van de zon heb ik niet. Maar nu de hittegolf er aankomt ben ik lekker twee dagen vrij, dus vandaag en morgen word wel lekker genieten van het warme weer! (en stiekem heel blij zijn dat ik niet hoef te werken nu hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Geniet nog van de zon en de warmte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg mooi uit! leuke kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥