The Good Life

by - juli 19, 2013


'Om positiviteit, geluk door fijne (soms maar kleine) momenten te verspreiden in de Blogwereld!'

Mycupoflatte bedacht deze leuke tag. Zoals jullie wel weten kan ik net zoals haar genieten
van de kleine dingentjes in het leven. Regelmatig blog ik hier ook over. Toch vond ik het leuk
om deze tag over te nemen, om even wat extra happiness te verspreiden.

Eerder vond ik het snel te duur maar tegenwoordig staat er steeds vaker een bosje bloemen
op tafel. Geen grote bossen maar gewoon een gezellig, bescheiden bosje. Het is weer pioenrozen
tijd en dan geniet ik er altijd even dubbel van, want het is helaas altijd weer zo snel voorbij! Prachtig
toch al die kleine blaadjes die zich langzaam open vouwen tot één grote, mooie bloem..

Dieren, daar kan ik heel snel over zijn, ik houd van ze! Mijn huisdieren betekenen dan ook veel
voor mij en je ziet ze regelmatig hier voorbij komen. Beide katten zijn mijn oogappeltjes maar
Simba is net wat fotogenieker, vandaar dat je haar wat vaker voorbij ziet komen. Net zoals 
met deze foto, ze kan zo schattig liggen! En zo blijft ze vaak ook een tijdje liggen dan, picture time!

Borduren, een heerlijke rustgevende hobby. Daarnaast is het heel verslavend, in the good way..
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik iets te lang naar mooie patronen zit te zoeken/kijken.
Maar je hebt ook zoveel moois. Toch is de Fall Fairy nog steeds één van mijn absolute favorieten.


Jongen diertjes, met hun kleine lichaampjes en grote koppies en oogjes. Wat is er nu schattiger?
Laatst deden wij de leuke ontdekking dat in een vijver hier in de buurt jonge eendjes geboren 
waren. 7 stuks zijn het er. Zo lopen wij nu dagelijks er naar toe om ze brood te voeren.

Plantjes zien opgroeien fascineert mij al enkele jaren. Zo leuk om te zien dat uit die ieniminie 
kleine zaadjes een plantje groeit. De gezaaide cactussen en vetplanten beginnen ook nu te groeien.

Heerlijk in de natuur zijn. Om te wandelen maar ook om lekker te luieren. Hier in de buurt is
een heel mooi natuur gebied met een groot meer. Heerlijk is het om met dit warme weer daar
te gaan liggen met je kleedje. Boekje of haakwerkje erbij, een flesje water en wat lekkers en wij
vermaken ons uren.. 


You May Also Like

9 Reacties

  1. Mmmm, ik geniet zo met je mee! Heerlijke grote 'kleine' dingen in het leven! Je bent een echt natuurmens, zowel met de natuur zelf als dieren & dat combineer je weer met je creativiteit. Leuk om te zien & nu door dit logje viel het mij extra op! Erg leuk dat je de tag hebt overgenomen. Ook jou geef ik een 'ere' plekje op mijn Blog. Leuk om zo geluk in de Blogwereld te verspreiden en door te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens!
    Nu het beter met me gaat geniet ik, gelukkig, ook meer van kleine dingen. Voor mijn burn out deed ik dit niet, helemaal niet. Daar was geen 'ruimte' voor..
    We hebben best veel dingen die overeenkomen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blog is dit geworden. En eigenlijk wel heel herkenbaar. Ik geniet ook van (jonge) dieren, planten en borduurwerken. En wat is je site overzichtelijk. Ook je borduurwerk wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa pioenrozen, mooi! Leuke dingen om blij van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe post :-) Ik hou ook van dieren en de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne post! Ik moet deze tag ook nog steeds posten op mijn blog maar er komt steeds vanalles tussen.. Hihi! En ik heb ook nog steeds genoeg concepten staan.. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijke foto's! Om blij van te worden dit blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog heb je en wat een mooie werken! De tag "The Good Life" vind ik een erg leuk idee. Ik neem hem graag van je mee, als dat mag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥