Postcrossing: the beginning

by - juli 17, 2013

Al een tijdje volg ik de blog Postcards and Memories. Over het verzamelen en versturen 
van postkaartjes. Ergens vaag herinnerde ik mij dat ik ooit eens een Postcrossing account heb
aangemaakt. Nooit een kaartje verstuurd natuurlijk en het account zal wel bevroren zijn. Toen ik 
in  de dierentuin liep kon ik niet laten om wat postkaartjes te kopen. Een paar dagen later gingen 
ze op de post en kwamen ze al snel bij hun ontvangers aan. 


Super leuk om de lieve reacties te lezen, dankjewel meiden!  Toen ging ik eens denken, waarom ben
ik eigenlijk gestopt met kaartjes sturen? Geen idee eigenlijk, tegenwoordig doen we natuurlijk veel 
meer met internet dus ouderwets een kaartje of zelfs een brief sturen wordt steeds minder. Best zonde!
Dus ik besloot om weer een Postcrossing account aan te maken en om deze keer echt wat te versturen.


En om er maar goed mee te beginnen bestelde ik deze leuke spulletjes bij Papierdier.  De kaarten die je 
ziet zijn de 'goede kaarten' de opbrengst hiervan gaat geheel naar een goed doel, deze maand is het de
stichting Melief. Verder heb ik nog wat decoratie tape besteld en een mal om zelf etiketten te maken. 
De tape rechts onderin op de foto kwam ik bij de Wibra tegen. Ze hadden veel leuke ontwerpjes.

Grappig om te zien dat kaarten sturen weer een beetje terug komt. Mijn eerste kaart gaat 
helemaal naar Rusland. Maar daarover later meer, ik ga schrijven..

You May Also Like

8 Reacties

  1. pas maar op, het is verslavend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog heb je!
    Liefs, Maruschka
    Beautykanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee postcrossing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Michelle, goed idee dit.
    Je blog ziet er prachtig uit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Postcrossing is echt super leuk! Mijn zus doet het ook maar ik lees al die kaartjes ook altijd even mee :) Echt leuk om te zien! Kaarten uit taiwan, rusland, polen, amerika enzovoort enzovoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je postkaartje was echt leuk! En staat vandaag ook eindelijk online op mijn blog! En postcrossing is idd leuk! Je kaartjes van papierdier zijn ook echt super leuk, ik ga er ook eens een keertje wat bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, en wat een toffe postkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en wat een mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥