Kraam cadeautjes

by - juli 15, 2013

Welkom op mijn vernieuwde site. Afgelopen dagen heb ik heerlijk met HTML zitten knutselen
en dit is het eind resultaat. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat jullie het ook mooi maar ook
handig vinden. Als je iets tegen komt wat niet goed werkt, laat het mij dan a.u.b even weten.

 Laatst kreeg ik een bestelling  voor twee aanstaande mama's. Beiden zouden verblijd worden
met een knuffeldoekje. Het moesten frisse kleurtjes zijn, zonder dat er 'baby' vanaf spat.  


Één van de mama's had al een twee jarig dochtertje en zij is helemaal gek op koeien.
Een leuk idee dus om dit kleine meisje ook een cadeautje te geven. Deze koe is heel
 flexibel voor uren lang speel plezier.


En een paar dagen terug vroeg een vriendin of ik ook zo'n knuffeldoekje voor haar 
wou maken. Voor een pas geboren meisje en dit keer moest het wel in baby kleurtjes.
'Zoeter dan zoet, heel veel roze' zei ze.  Gelukkig had ik nog heel veel tinten roze liggen dus
missie geslaagd zou ik zeggen. Beide bestellers waren er super blij mee. En daar doe je het
voor hé. Op naar de volgende projecten, want de haaknaald ligt hier nog lang niet stil..




You May Also Like

13 Reacties

  1. Hallo,

    Amai zo knap hoe jij dit veen snel kan haken, ik zit over die éne gehaakte knuffel al een eeuwigheid te doen :-) Misschien moet ik mij eens echt beperken tot enkel haken komt hij ook af, maar ja ik doe graag véél en alles door elkaar...wat bedoel je, ik ben een onrustige ziel...LOL!

    Maar écht héél leuk en mooi gehaakt zijn deze hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeautjes, Michelle! Ook je nieuwe site vind ik super, hij is een plezier om te lezen...Vraagje, is dat moeilijk, om zo'n website in elkaar te puzzelen? Ik zag dat je je eigen domeinnaam hebt, ik gebruik blogspot omdat ik niet zo'n computerheld ben maar jouw sites geven me altijd wel inspiratie om hem te veranderen...

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Erg schattig, staat nog op mijn to do list!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie site! En die koe is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop leuks, en je site is ook tot in de puntjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je site mooi gemaakt! Maar ik geniet nog meer van je haakwerkjes en borduursels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig :-) Ik moet binnenkort op kraambezoek, werk je op aanvraag? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt echt hele mooie dingen.
    Ik doe je niet na, je bent heel creatief.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ze zijn allemaal zo lief geworden! Ik smolt echt toen ik dat laatste popje zag, zo schattig! Je hebt ze ook super mooi en netjes gemaakt, knap! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥