Fall Fairy :: Blz 10

by - juli 13, 2013

Het was een lange bladzijde, ondanks de leuke en verschillende
elementen die erin zaten. Op 1 januari 2013 borduurde ik het
laatste kruisje aan de negende bladzijde. Meer dan zes maanden
zaten er dus tussen. Tja dat heb je met zoveel hobby's he.
Borduren heeft hier ook een lange tijd stil gelegen, gelukkig heb
ik mijn Stitching bug nu weer terug gevonden en wordt er weer
dagelijks geborduurd. Niet omdat het moet maar omdat het fijn is.
De kleine feeën en paddenstoelen staan erop. Veel bruin en
oranje tinten zoals jullie kunnen zien. De gevallen bladeren zorgen
voor een mooie en gekleurde grond. Zij zorgen voor het voedsel
wat de paddenstoelen zo hard nodig zijn. De oranje en rood tinten
worden nu ingeruild voor groen en geel tinten. De kleuren van
de verse bladeren aan de takken. Met af en toe een stukje blauw
voor de lucht. Een mooie bladzijde ligt er dus voor mij.


Het totaal plaatje..

You May Also Like

15 Reacties

  1. prachtig!! en je layout is erg mooi, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie update, hij word prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt echt super mooi! En ben benieuwd naar de volgende bladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw... echt ontzettend mooi!

    PS: Mooie layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waw, is al heel mooi geworden.

    proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It´s lovely so far! Is it an HAE design?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes it's from HEAD. The designer is Ruth Sanderson =)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥