Dierentuin Osnabrück

by - juli 11, 2013

Met het heerlijke weer van gisteren hebben we een dierentuin in Osnabrück bezocht.
Vele leuke dieren en omgevingen maken dit tot een bijzondere dierentuin. Ik heb over de 
150 foto's gemaakt, teveel om allemaal te laten zien natuurlijk. Een kleine selectie heb ik  voor 
jullie uitgekozen. Helaas viel mijn batterij van de camera op het laatste uit dus sommige
 foto's zijn met de mobiel gemaakt. Klik op de afbeeldingen voor een vergroting. Enjoy ^^


Een favoriet van mij: prairie hondjes!

De Cerval poseerde even mooi voor ons



De hyena's gingen er lekker voor liggen. Nog nooit heb ik ze van zo dichtbij
mogen zien. Vele foto's heb ik kunnen maken als herinnering hieraan..



Mooie muurversieringen in het apen huis



De zandkat ging er even lekker voor liggen..

Ik ben gek op Stokstaartjes, dat weten jullie nog wel he?! =)

Zei er iemand 'Stokstaartjes'?

In het zonnetje steeg de temperatuur al snel. Ook de stokstaartjes
gingen er maar lekker even voor liggen. Wat een dikkerdje he!

Capibara jongen

We kwamen net in een goede periode. Het was niet te warm, de dieren waren lekker
actief en er waren veel jongen geboren. Een dierentuin om zeker te onthouden en 
binnenkort nog eens heen te gaan, al met al een top dag dus =)


You May Also Like

9 Reacties

  1. Hallo,

    Geweldige foto's !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie fotos. Erg mooie dierentuin zo te zien. Ik ben gek op dierentuinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie foto's.
    Ze gingen er wel allemaal mooi voor zitten/liggen.
    Wat een mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's, Stokstaartjes zijn ook hier favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Michelle, een gezellige blog heb je, en draakjes zijn "so cute". Ook jouw borduurprojecten zijn prachtig, wens je veel sterkte met je rug. zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh zo een mooie foto's :-) Zo'n lieverdjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! En dit lijkt mij best wel een leuke dierentuin om heen te gaan..!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's. Ik hou er zo van, dierentuinen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zandkat is echt gaaf! En stokstaartjes zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥