Meerkoet jongen

by - juli 26, 2013

Als het hier zo warm is zijn wij veel te vinden bij het Recreatiepark. Ze hebben er heerlijke ligweides, 
een stukje strand en een groot meer waar je in kan zwemmen. De omgeving is ook prachtig om te
wandelen of te fietsen ( wat wij ook vaak doen) maar met deze hitte is gewoon liggen of lekker 
zwemmen beter uit te houden. Zoals je wel kan voorstellen noemen veel dieren dit mooie stukje
natuur hun thuis. En zo ook het echtpaar meerkoet met jongen. Laatst kwamen ze wat dichterbij
en kon ik wat foto's maken. Hopelijk genieten jullie er net zo van als ik deed en nog steeds doe..

 





(klik op de foto's voor een groter formaat)

Ze zijn al aan mensen gewend en bedelen continue om voedsel. Misschien dat  4 jongen
een beetje te veel wordt voor paps en mams. Hopelijk dat we nog lang van ze mogen 
genieten en dat ze opgroeien tot mooie en sterke vogels.



You May Also Like

9 Reacties

  1. Hallo,

    Ja hoor, foto's van de natuur of van dieren vind ik ook mooi en leuk.
    Prachtig op foto gezet.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Voorde de 2de & 3de foto is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een cuties :-) Ik ben zelf een grote dierenliefhebber, en baby dieren kunnen me echt helemaal doen smelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Heerlijk altijd foto's uit de natuur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie van de meerkoeten heb je gemaakt.
    Foto 3 is zo gaaf, de ouder die het jong voert.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥