Weer opgepakt

by - juli 27, 2013


Een klein stukje ben ik verder met Mini Autumn Cat Magic.
610 kruisjes zijn er in nog geen drie dagen geborduurd. Met
deze warmte is borduren niet heel lang vol te houden dus probeer
ik af te wisselen. Toch groeit ze met ieder kruisje. Ik verlang
al een paar dagen naar de herfst, gek ik weet het. Maar ik ben
denk ik geen zomer persoon. Zolang het onder de 26 graden
blijft, je lekker in de tuin of aan het water kan zitten is het wel
prima vol te houden. Maar die hoge temperaturen heb ik na
een paar dagen echt wel gezien. Onze warme bovenwoning
maakt dit niet veel beter. Geef mij maar de herfst! Verkleurende
bomen, boswandelingen, verschillende paddenstoelen spotten
en fotograferen en zelfs de koele regen. Gelukkig brengt dit
werkje die sfeer al een klein beetje met zich mee.






You May Also Like

9 Reacties

  1. Volgens mij is deze heel mooi als die af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit borduurwerk is echt prachtig, wat betreft de zomer kan ik het met je eens zijn, de lente en echte winter zijn mijn favoriete seizoenen. Wanneer de bladeren verkleurt zijn of echt een dik pak sneeuw ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie update, hele mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel mooi werkje, maar de herfst hoeft voor mij nog niet te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een super mooi werkje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt mooi. Het is inderdaad te warm. Maar herfst ben ik ool nog niet asn toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er al mooi uit! En inderdaad, de kleuren zijn heel herfstachtig. Maar van mij mag de zomer nog laaaang blijven duren hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit gaat heel mooi worden Michelle.
    Ik voel helemaal met je mee, ik vind die hoge temperaturen ook helemaal niets.
    Ik ben ook een herfst en wintermens.
    Ze zeggen dat het eind van de week weer erg warm gaat worden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥