Kleurrijke viervoeters

by - juli 29, 2013


Na de eerste Teckel had ik de smaak al goed te pakken, wat zijn deze beestjes leuk om te maken!
Zo haakte ik dit weekend er nog twee, om het groene teckeltje gezelschap te houden. En iets zeg
mij dat ik nog lang niet klaar ben met dit leuke patroontje =)



Hier konden jullie lezen dat ik weer aan Sonja Bakker begon we zijn nu 4, al bijna 5 weken verder
en ik ben 3 kg kwijt! Ik geef deze warme zomer en de lekkere ijsjes te schuld dat ik nog niet meer
ben afgevallen^^ hihi nee ik ben tevreden hoor. Ik val liever wat langzamer af maar dat het goed
vol te houden is dan andersom. Nog twee kg en dan mag ik wat leuks van mijn vriend op de Large
bestellen. Tja belofte maakt schuld he. En over de Large gesproken, ik heb wat leuke dingentjes 
besteld, maar daarover later meer.

Ik wens iedereen een heel fijn begin van de week!



You May Also Like

9 Reacties

  1. oh wat een leukerds, knap gedaan! en ga zo door met de kilo's, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn de kleine teckels toch ? Ik vind ze wel heel schattig. Succes met de laatste kilo's. Gaat je vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig meid! Ik moet nog steeds een weegschaal kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig, die kleine teckeltjes, leuke kleurtjes heb je gebruikt! Super dat je al zoveel kg's kwijt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes! En succes met afvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerds...de teckels!! Da's mooi 3 kg en idd rustig aan maar met afvallen. Lekker veel watermeloen eten..yammie!Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer heel schattig gemaakt :-) Succes nog met het lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥