5 dagen waar ik naar uit kijk

by - november 22, 2017

Al een paar weken wil ik dit artikel online zetten, maar telkens bleef het uit. Maar vandaag is dan de dag, min de verjaardag van onze kleine Eleanor, schrijf ik vandaag over de vijf zaken van de komende tijd waar ik het meeste naar uit kijk. Want hoewel wij vaak genoeg een middagje weggaan om bijvoorbeeld te wandelen, lekker te gaan lunchen of onszelf trakteren op iets moois verdienen deze vijf agenda puntjes wat extra aandacht. Want hier heb ik zeker naar uitgekeken, lees je mee?



Dit weekend
Zo af en toe plannen wij een dagje of avondje voor onszelf, de kleine meid gaat dan naar mijn ouders en wij hebben de handen voor een dagje of avondje vrij. De vorige keer zijn wij uit eten gegaan en dit keer zullen wij naar een Kerstmarkt in Oberhäusen gaan. Omdat wij pas s'avonds laat weer terug zullen zijn, zal Eleanor blijven logeren en zo kunnen wij nog even uitslapen en misschien ergens ontbijten. Het is inmiddels al weer een paar jaar geleden dat wij een kerstmarkt bezochten en hoewel ik vrijwel nooit iets koop, vind ik het geweldig om al die gezellige kerst lichtjes en spulletjes te bekijken!

Dinsdag 28 november
Op deze dinsdag zal mijn vijfde tatoeage worden gezet. De afspraak staat al lang, heel lang! Vorig jaar december maakte ik deze afspraak maar door het stoppen van mijn geplande artiest werd ik bij iemand anders geplaatst en hoewel zij prachtige tattoos creëerde, is het niet mijn cup of tea.. De afspraak werd dus weer verzet en zo doende zijn wij bijna een jaar verder! Maar het is het wachten waard. Het ontwerp heb ik nog niet gezien, deze zal ik op dinsdag ook voor het eerst mogen bewonderen. Fingers crossed want ik vind het best wel weer spannend..


Vrijdag 1 december
Eindelijk is het dan zover, na maandenlang wachten mag ik het eerste vakje van mijn Rituals Advent kalender openen! Na het lezen van de promotie email besloot ik dat ik dit jaar toch voor de Adventkalender zou gaan. Hoewel ze best prijzig zijn, kijk ik er al jaren na en dit jaar besloot ik deze beauty mijzelf cadeau te geven. In september had ik hem al in huis dus jullie kunnen je voorstellen dat ik reuze nieuwsgierig ben! Enne het is mij tot nu toe gelukt om niet te spieken, geen artikelen en videos erover te bekijken, dus de inhoud is nog een totale verassing voor mij!


Zaterdag 2 december
In onze stad zitten meerdere tatoeage & piercing zaken. Hoewel ik al jarenlang naar dezelfde zaak ga, heeft een ander mijn interesse gewekt. Ze hebben regelmatig leuke acties en aanbiedingen waaronder op deze zaterdag. Dan zullen de meeste piercings voor €25 worden gezet. En laat ik nu al maanden een Septum piercing willen. Ik had bedacht dat ik mijzelf deze cadeau zou doen nadat ik mijn kies had laten trekken, als opkikkertje. Maar na het trekken van deze kies heb ik drie weken lang met oorpijn gelopen. Geen ideaal moment om een piercing te laten zetten dus. Maar inmiddels is de wond van de kies genezen, de oorpijn is weg en ik heb nog een kerst cadeau van Chris te goed... dus een ideaal moment om eindelijk die Septum piercing te laten zetten dacht ik..


En als ik dan toch bezig ben, wil ik zien of ik voor de december maand nog wat nieuwe tapers en tunnels kan bestellen. Zodat mijn vijf mm oortjes naar de zes toe kunnen..


Dinsdag 12 december
Hoewel er in deze week twee concerten zijn waar ik graag naar toe zou gaan, hebben wij voor onze eerste keus gekozen, namelijk een concert van HIM. Wie mij langere tijd volgt weet misschien nog wel dat dit mijn lievelingsband was. Ik heb er meerdere concerten van gezien, twee tatoeages van en ontelbare uren naar geluisterd. Inmiddels zijn wij een paar jaar verder en houd de band er mee op. Maar niet voordat ze hun afscheidstour voltooien en gelukkig mogen wij er nog een keertje bij zijn. Hoewel ik het niet meer zo vaak luister wordt het een emotioneel en sentimentele avond denk ik zo..


Heb jij nog iets op de agenda staan waar je naar uitkijkt?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Jeetje, ik vind stiekem toch wel dat je pittig bezig bent hoor, nog een piercing, nog een tattoo, nog verder je oren laten stretchen. Maar wat leuk dat je zoveel leuks op de planning hebt!

    Ik heb 10 dec een kerstmarkt in Haarlem op het programma, verder begin ik met werken dus alle tijd dat ik heerlijk kan uitrusten neem ik er wel even van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen allemaal. Wij gaan echt nooit weg zonder kind hooguit een avondje (uit eten). Maar lijkt mij erg leuk. Allemaal dingen om naar uit te kijken. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien waar je naar uitkijkt! Hele fijne dingen en hoop dat je geniet van het fijne weekend. Ben ook erg benieuwd naar je tatoeage.

    Waar ik naar uit kijk? aankomende week baby 2.0 van mijn beste vriendinnetje gaan zien, sinterklaas vieren met mijn ouders, vanavond uit eten voor ons 1 jarig samenwonen in deze woning...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vorige week een midweekje Centerparcs. Vijf heerlijk rustige dagen waar ik ontzettend naar had uitgekeken. Vandaar ook dat ik nu nog een hele blogfeed-achterstand bij te lezen heb. :) Verder kijk ik heel erg uit naar de eerste kerstkaarten, de feestdagen, het moment dat mijn ouders hun verhuis achter de rug is en ze van hun nieuwe huis kunnen genieten, leuke afspraakjes met vriendinnen, rustige avonden met manlief, ... niet echt specifieke data maar wel leuke dingen om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥