Fall Fairy :: 3 jaar verder

by - augustus 26, 2014


Ieder jaar probeer ik in de maand van het starten van een borduurwerk, een voortgangs foto
te laten zien. Een soort van terugblik, om te kijken hoe ver ik ben gekomen in het afgelopen
 jaar. Hieronder op de foto kunen we allemaal wel zien dat het afgelopen jaar weinig kruisjes
zijn bijgekomen. Dat kan ook wel kloppen want op 17 maart 2013 was de laatste update
van haar. Sindsdien heeft ze veel stil gelegen. Andere borduurwerken gingen voor.

1ste jaar ::                       2de jaar ::                             3e jaar ::     

Maar ook minder leuke evenementen hadden voorang zoals onze verhuizing,
studie- en rugproblemen. Allemaal vroegen ze aandacht en zorgden ze voor spanning.
En met spanning kan ik niet lekker zitten borduren. Dus helaas ben ik in één jaar tijd nog
geen bladzijde vooruit gegaan. We zijn blijven steken op 10.5 bladzijde. Gelukkig zitten
we in een iets betere flow en zullen de kruisjes hopelijk snel weer op het doek verschijnen.
De Lotus Owl maakt nu even plaats voor haar, want met dit herfstige weer krijgen we zin
om er weer een herfst borduurwerkje erbij te paken.

You May Also Like

9 Reacties

  1. Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Gelukkig heb je maar 2 handen en die kunnen niet elk iets anders tegelijk doen. Iets anders is voor gegaan moet kunnen. Veel borduurplezier met deze mooie head

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt vanzelf wel een keertje af Michelle.
    Je kan nu eenmaal niet alles tegelijk.
    Dit ziet er al wel heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Mijn dolfijnen liggen op het moment ook even stil, het moet ook geen verplichting worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word ze mooi, hier ligt ze ook even stil voor andere werkjes ;) Met zulke grote werken moet je nu eenmaal de tijd nemen toch :) Het is immers een hobbie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met spanning zit je inderdaad niet lekker even rustig, maar wat is hij al mooi zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moet vooral aan een borduurwerk bezig zijn als je er zin in hebt.
    Mijn European Bistro heeft ook een jaar in de kast gelegen.
    Dat is nu het voordeel van borduren : het wordt niet slecht ;-)
    Het is een hoobie, dus moet het ontspannend zijn, geen verplichting.
    Er moet al genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al googelend op je blog terechtgekomen, wat een leuke blog heb je! En wat ziet je HAED-werk er spectaculair uit, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥