Weekly Moments | Week 18

by - mei 06, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtendmiddag hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven en gelijk deze blog wat meer persoonlijkheid geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..


Maandag



Maandag hielden wij een lekkere luie dag, inclusief Bentley. Hij wikkelde zich lekker in een plaidje naast mij op de bank. Het afgelopen weekend was druk en vermoeiend. Het kleine meisje had erg veel last van haar tandjes en naast dat het erg sneu is om te zien ben je ook drukker dan normaal met haar. Even een dagje om bij te tanken dus. 


Dinsdag



Normaal is de woensdagmiddag de vaste middag is dat Eleanor eventjes naar mijn moeder gaat, maar dit keer hadden we de afspraak op de dinsdagmiddag gezet. Maar niet voordat haar tandjes gepoetst waren. Natuurlijk kan je die twee kleine stompjes bijna niet poetsen, maar jong geleerd is oud gedaan. Ze vind het trouwens erg grappig en wil het liefste zelf de tandenborstel vasthouden. S'middags bracht ik Eleanor weg, haalde ik boodschappen, ging met een vriendin koffie in de stad drinken en reed vooral veel heen en weer. S'avonds uitte dit in flinke hoofdpijn en pijnlijke spieren, toch iets te druk.. oeps. Een goede balans vinden op dit soort 'vrije middagen' vind ik nog erg lastig.

Woensdag



Na een kort nachtje viel de kleine meid gelijk na haar ochtendje flesje in slaap. Het liefste blijf ik altijd zo eventjes zitten met haar, want oh wat is ze dan schattig! Maar ik moest even opschieten want mijn maatje van mijn vrijwilligerswerk stond om 10.00 uur al aan de deur. Na een nodige kop koffie liepen wij samen richting de kinderboerderij. Een tijdje geleden waren hier geitjes geboren en deze moesten we natuurlijk even van dichtbij bekijken. Zo lief waren ze, en ook zo lekker brutaal. Eentje klom zelfs bij mij op schoot en ging ongegeneerd aan mijn haar en jas knabbelen, hihi oeps.

Donderdag



De donderdag stond eigenlijk in het teken van uitrusten, haken aan mijn hygge shawl en lekker uit eten gaan. Al een paar dagen geleden regelde ik oppas voor Eleanor en zo konden deze papa en mama even genieten van een hapje buiten de deur. Lunchen buiten de deur vind ik niet zo'n probleem en dan gaat de kleine meid altijd gezellig mee, maar uiteten vind ik toch een momentje voor ons samen. Twee uur lang hebben we lekker getafeld bij een Italiaans tentje en deze vegetarische ravioli was echt heerlijk! 

Iets meer dan een maand eten wij weer vegetarische en ook deze keer bevalt het ons weer erg goed. De rede dat ik de vorige keer weer vlees begon te eten, was door mijn zwangerschaps cravings. Maar nu kunnen we fijn weer onze vegetarische recepten gaan uitbreiden.

Vrijdag



Terwijl man- en dochterlief de boodschappen deden maakte ik even wat kleine huishoudelijke klusjes af. We dronken samen koffie, want dat hoort op een vrije dag en deze allebei ons eigen ding. Ondertussen pronkten de eerste Pioenrozen mooi op onze sidetable. Tegen de middag zat ik met mijn haren in de verf. Helaas is mijn haar na de zwangerschap niet meer wat het geweest is en om mijn haar nu nog een keertje helemaal te ontkleuren zag ik niet zitten. Maar helaas was dit wel nodig en kon ik mijn haar niet 'gewoon zo laten'. In plaats daarvan had ik het idee om de aanzet van het haar donkerbruin te verven en dan door te laten lopen naar fel paars. Op deze manier kan ik fijn mijn eigen haarkleur terug laten groeien zonder dat het - hopelijk- erg gaat storen.



You May Also Like

4 Reacties

  1. Leuk overzichtje! Lieve foto van Bentley <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwww :) <3....looks like a great week! ;)...thank you for sharing your impressions and have a nice sunday-afternoon ;) Best wishes from passeiertal südtirol ( http://www.martinerhof.it ) ;) Marie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht heb je gemaakt, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend van die tandje :-(. Hopelijk heeft ze er gauw minder last van! Baby geitjes vind ik zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥