Terugblik April

by - april 30, 2016

Alleen vandaag nog en dan zit de vierde maand van dit jaar er ook al weer op! Morgen gaan we de vijfde maand in, de maand waarin wij een jaar geleden zijn getrouwd. Gaat de tijd echt zo snel? Ja echt wel! Maar voordat Mei het over mag nemen, blik ik vandaag nog eens terug op April, want ondanks het slechte weer heb ik toch een aantal mooie dagen en momenten gehad.


April begon met redelijk lekker weer. Ik kreeg gelijk zin om nieuwe plantjes voor op het balkon te halen, dus dit deden wij dan ook. Een paar euro lichter en met een tevreden gevoel verlieten wij de markt. Deze leuke viooltjes mochten ons balkon gaan opfleuren. Helaas zou gauw deze leukerds in het zand stonden, begon het slechte weer ook. Heel veel plezier hebben wij er dus nog niet van gehad.

Gelukkig kan ik altijd lekker handwerken, regen of niet. Dit deed ik dan ook een stuk meer deze maand!  Niet alleen maakte ik dit leuke Regenboog Eenhoorntje voor een vriendin, maar ik haakte ook wat figuurtjes van Lalylala's Spring Edition en het knuffelige schaapje. Ook pakte ik later de Fall Fairy er weer eens bij..

Maar ook mijn eigen knuffelige vriendjes werden niet vergeten. Voor het eerst bestelde ik de Bunnybox voor mijn konijntjes. De inhoud was natuurlijk en viel gelijk bij zowel mijn konijntjes als bij mij in de smaak. Een fijne verassing box die ik zeker nog eens vaker zal bestellen..

Maar ook kocht ik wat leuks voor mijzelf en voor mijn swapmaatje. Deze maand moest de Instaswap de deur uit, dus ik was lekker aan het shoppen en knutselen voor mijn maatje. Het blogje over mijn samengestelde pakketje hebben jullie nog tegoed, maar wat ik van mijn Swapmaatje kreeg kan je al wel hier bekijken. Ik vond het erg leuk om mee te doen en wie weet doe ik de volgende editie wel weer mee..

Zoals een echte Nederlander begin ik ook nog maar eens over het weer. Ondanks dat wij een paar hele mooie dagen hebben gehad, leek het er niet op. Sterker nog het leek er eerder op dat we in een derde herfst waren beland. Leuke uitjes en wandelingen moesten dus nog maar eventjes wachten. Ik was al lang blij dat ik wat foto's van de Kersenbloesems hier in de buurt kon nemen voordat ze verregent waren. Hopelijk ( maar gelukkig ziet het er wel na uit) wordt het weer in Mei beter.

Dit was mijn April, hoe verging April bij jouw?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat maak je toch mooie dingen. Leuke ook, zo'n swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat de tijd toch snel hè, alweer bijna een jaar getrouwd! En vandaag doet het zonnetje al lekker haar best, het begin van mei is al goed :-) Ik krijg meteen de kriebels om buiten aan de slag te gaan, dus we gaan zo even naar het tuincentrum hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mei wordt zeker beter :-). Hier schijnt de zon nu al :-). Die regenboog eenhoorn is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd gaat echt snel hé. Gisteren vierden we onze vijfde huwelijksverjaardag. Deze week besefte ik plots ook dat het binnen enkele jaren heel leuk zal zijn om door mijn foto-updates te bladeren (nu ja, scrollen) en zo herinneringen op te halen. Daar ga jij met je mooie foto's en leuke collage's ook van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog gefeliciteerd! Vijf jaar alweer, hebben jullie nog iets leuks gedaan voor jullie jubileum? Altijd leuk om eens terug te bladeren, daar waren deze overzichtjes inderdaad ook voor bedoeld. Leuk om in December eens naar terug te kijken..

      Verwijderen
    2. De dag zelf eigenlijk niets - al kregen we wel enkele lieve kaartjes, sms-jes en een prachtige orchidee van onze vroegere buurvrouw. Wel gingen we vorige week een midweek met ons tweetjes naar Landal.

      Verwijderen
  5. Super leuk zo'n swap! Dat schaapje is trouwens weer een cutie<3 Hoelang heb je erover gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Saskia! Ik haak iedere dag een klein stukje, denk een uurtje tot anderhalf per dag momenteel. Heb er drie dagen over gedaan :)

      Verwijderen
  6. Ik blijf je overzichtjes zo vrolijk vinden en creatief! Je haakt veel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥