Her Special Place: Rij 2

by - juli 10, 2012


Ik hoop dat jullie haar nog niet zat zijn want ik heb weer een update voor jullie.
Per rij zou ik haar laten zien, wel de tweede rij is nu ook af. Nog twee rijen te gaan en
dan is deze bladzijde ook weer af, een van de vele. Nog een paar zullen volgen.
Nog 4 dagen en dan heb ik ook vakantie, twee weken waar bijna geen verplichtingen
aan vast zitten. Eigenlijk is dit mijn laatste stage week maar i.v.m mijn rug bekijk ik het
per dag. Vandaag zit ik dus ook weer thuis, de behandeling van gisteren verwerkt mijn
lichaam niet zo goed. De wil en energie om positief en vol goede moed nog even door te

gaan ontbreken. Mijn lichaam en hoofd roepen dat ze vakantie nodig hebben. 
Nog eventjes volhouden dus..


Het voorbeeld  -   Waar ik nu ben  -  Het totaal plaatje

You May Also Like

14 Reacties

  1. Ze wordt echt heel erg mooi! Nog even volhouden meis het is bijnaaaa vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi werk is dit toch een prachtig werk. Je gaat nu op zich wel rap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt zo'n prachtig werk. Grote bewondering voor jouw geduld! Dit zou bij mij na 5 minuten door de kamer vliegen denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jou komt het eind al een beetje in zicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh woow. Het einde is bijna is zicht.. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, doe de komende dagen maar rustig aan.
    Kan je straks tenminste echt genieten.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat goed vooruit met haar. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dit wordt echt mooi, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. doe maar rustig aan, je borduurwerk is prachtig, ik hoop dat je van een prachtige en zonnige vakantie kan genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat kan jij borduren,knap hoor!!!!Echt prachtig deze en ook de kleuren!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi werkje weer. Echt een genot om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi werkje weer. Echt een genot om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi werkje weer. Echt een genot om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥