Fall Fairy 1 jaar verder

by - juli 12, 2012


1 jaar geleden op 10 Juli ( ik ben twee daagjes te laat met deze update) ben ik met de
Fall Fairy begonnen. Ieder jaar zal ik laten zien wat haar voortgang is, net zoals bij Her Special Place.
In een jaar tijd zijn vele kruisjes gezet, 5 grote bladzijdes zijn afgemaakt. Best wel weinig als je het zo
bekijkt, maar als je bedenkt dat ik aan 3 grote HAED's tegelijkertijd werk, dan is het ook wel logisch.
De Fall Fairy is nog steeds mijn favoriet, ze borduurt erg fijn en de kleuren en details zijn gewoon
ongelofelijk mooi. Ik heb er nog nooit een dag spijt van gehad dat ik aan haar ben begonnen.
Als 'Her Special Place' af is zal ik weer wat meer aandacht aan haar schenken..


You May Also Like

14 Reacties

  1. prachtige kleuren en details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een grote klus!
    Ik heb er ook 3 en het is gewoon veel werk.
    De afwisseling is ook leuk,de pasteltinten van de ene en de vrolijke kleuren van de ander.
    En je moet gewoon doorgaan he?
    Ik heb er steeds meer plezier in gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind dat je enorm opgeschoten bent, juist omdat ik weet dat je, naast je studie en werk, ook met de andere 2 grote werken bezig bent. Ik ben alleen vergeten hoe deze ook alweer moet worden.
    Je beleeft er veel plezier en ontspanning aan en dat is het belangrijkste toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your work is beautiful. Where do you get your patterns?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch vind ik dat je een heel stuk bent opgeschoten hoor! Ik doe het je idegeval nog niet na :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit!
    Wedden dat ze straks weer aardig wat aandacht zal krijgen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is al erg mooi geworden!Een jaar vliegt toch zo voorbij hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een grote prestatie hoor in 1 jaar! Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi. Een grote prestatie. Ik doe het je echt niet na. Ik vind je header trouwens erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Michelle,

    wauw, wel prachtige kleuren erin hé !! En wat een groot werk ! En ik vind die pony kruissteek van mij al veel:-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is ook een enorm werk! De kleuren in deze zijn toch zo mooi, echt schitterend. Veel plezier met het verder borduren.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig werk is dit he, en je layout is ook erg mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Michelle,ik heb even op je blog rond zitten neuzen en heb bewondering voor je geduld en precisiewerk,wat een projecten ga jij aan maar met schitterende resultaten!Succes en beterschap met je rugklachten,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren en ieder kruisje is er één!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥