Een stap en wat steekjes dichterbij

by - juli 05, 2012



Langzaam wordt er verder geborduurd. Soms wordt ze even neergelegd
om nog wat te haken. Over een aantal maanden zal ze af zijn. Een mooie
gedachte, maar het zal ook wel jammer zijn. Om niet meer met deze mooie 
en
lichte 
kleurtjes te werken. Dan zullen de Cheeta en Fall Fairy weer opgepakt
worden, misschien samen met nog een andere. Langzaam worden mooie
borduurwerken op mijn Wishlist verzameld. Zo wordt ook duidelijk dat ik
eigenlijk 
maanden lang al naar een bepaald patroon zit te kijken.
Moonlight van Zindy Nielsen. Een prachtig borduurwerk helemaal in zwart,
wit 
en grijs tinten die zelfs nog groter is dan de Fall Fairy. Ze telt namelijk
226400 
kruisjes, dat zijn 24800 kruisjes meer dan de fairy. Weer een groot
project. Misschien dat ik haar als cadeautje aan mijzelf geef. Vandaag
heb ik namelijk mijn proeve van dit jaar behaald! Dat betekend dat ik dit
jaar succesvol heb afgerond en door mag naar het volgende jaar. Een jaar
geleden was de Fall Fairy een cadeau aan mezelf voor ook een behaalde
proeve, misschien een leuke traditie? Al denk ik dat ik eerder al mijn proeves
heb behaald (nog 2 te gaan) dan dat ik de HAED's  heb afgewerkt.
Hier ga ik nog maar eens over nadenken..


You May Also Like

11 Reacties

  1. Gefeliciteerd met het behalen van je proeve! Heerlijk hè, als je zo'n hobby hebt waarin je alleen maar verder wilt en jezelf volledig even kan verliezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk om jezelf een beloning te geven voor je harde werken!
    Ik twijfel ook heel erg over de aankoop van nog een Haed, maar ja...ik heb er als Bubbels af is nog 2 liggen..en die wil ik ook afmaken.
    dus ik denk dat ik nog even wacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Oh die nieuwe die je graag wilt, die is ook prachtig !

    En proficiat met het behalen van je proeven !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze is prachtig, proficiat met het behalen van je proeve,
    mooi patroon voor op je wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat dat je verder mag naar het volgende jaar. Daar hoort natuurlijk een cadeautje bij! Verwen jezelf maar eens lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het behalen. Altijd fijn een beloning voor hard werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik vind dat je jezelf wel een kadoo mag doen hoor het is een schitterend patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciterd!
    Je uitgezochte patroon is prachtig en heel wat anders,leuk om die afwisseling te hebben.
    Ik denk dat je er veel plezier aan zal beleven.

    EEn fijn weekend,
    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze wordt prachtig en de nieuwe die je wilt, is ook heel mooi, leuk jezelf zo'n cadeau schenken na het succes van je proef! heb je wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your stitching looks lovely. I like the way you photographed it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het behalen van je proeven! Een een cadeuatje aan jezelf geven is op zijn tijd ook belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥