Knittens

by - juli 01, 2012

Ookal ben ik met 1001 projecten bezig, er is altijd nog wel een plekje voor nog eentje.Zo kwam ik een paar dagen het 'Knitten project' tegen. Je breid een Knitten om de zwerfkatten en kittens te helpen.  In Noord-Holland  (en volgens mij hier ook wel) hebben ze een overschot aan katten. Eigenaren denken er niet bij na als ze hun ongeholpen kater of poes op straat zetten. Zoals je al kan raden zorgt dit voor problemen en voor kittens, heel veel kittens. De dierenartsen en dierenasiels werken hiervoor samen maar dat kan helaas niet gratis.Samen met vrijwillergers, donateurs en wij creatievelingen willen ze de katten proberen te helpen. 'Brei een Knitten om en kitten te helpen.'  de gebreide kleintjes kan je opsturen naar een dierenasiel in Noord- Holland en elke keer als er een donateur zich aanmeld kunnen ze een Knitten opgestuurd krijgen. Wat ik ervan begreep gaan ze ook de Knittens verkopen voor wat extra opbrengsten voor de kittens. Een goed project als je het mij vraagt, eentje waar ik graag aan mee wil helpen. Het is misschien ook een leuk idee voor het dierenasiel hier..?! En als ik toch bezig ben is het Poekie Project (klik) denk ik ook wel
blij met een knitten.  Hieronder zie je  een paar knittens, die katjes met ogen vind ik 
toch wel de leuksten. Zo ga ik ze denk ik ook maken.

 
Meer lezen over het Knitten project? Lees hier (klik) er meer over.
Hoeveel ik er ga maken weet ik nog niet, laten we eerst eens beginnen met eentje! ^^
Gaan jullie ook meehelpen?




You May Also Like

9 Reacties

  1. Het is een leuke manier, ben benieuwt hoe jouwe er uit komt te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me geweldig om voor een goed doel creatief te zijn. Helaas heb ik het geduld er nog niet voor om het te proberen. Het lijkt me harstikke leuk haken, wie weet...
    Jij bent in ieder geval goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Zeer tof project, enkel ik kan niet haken/breien, anders deed ik zeker mee, maar ons Saskia'tje van het poekie-project, help ik wel met mijn zeehond-kussentjes ,( zij is mijn vriendin , ik ken hen persoonlijk)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww wat een leuke gebreide poesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Suc6 met het maken van je kitten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke poesjes & een leuk doel! Helaas kan ik niet breien maar alleen haken. Heel veel breiplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I may not comment often but I visit regularly. Have a safe 7 fun 4th!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O lief lief lief! ik wil er ook zo één!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk project!Mocht je mijn blije vis willen haken ooit eens(wat je aangaf),laat me maar weten dan stuur ik wel t patroon

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥