Suusje het Schaapje

by - april 29, 2016

Mag ik jullie voorstellen aan Suusje het Schaapje. Dit leuke schaapje van Stip & Haak stond al een hele tijd op mijn haak-verlanglijstje maar telkens kwam ze er niet van. Laatst was ik mijn acryl en katoen voorraad eens aan het uitzoeken, alle kleurtjes had ik in principe in huis. Ik begon dus gewoon maar met haken...


Om haar dat echte schaapachtige, knuffel gehalte te geven heb ik haar lichaampje gehaakt met Phildar Douce. Niet het makkelijkste garen om mee te haken overigens. Doordat het garen zo wollig is, zie je de voortgaande steken niet zitten. Al met al is ze wel super leuk en zacht geworden!


En daar gaat het natuurlijk ook om, dat het eindresultaat mooi wordt! En leuk is ze zeker geworden, het kriebelt dan ook echt om nog een paar vriendjes voor haar te haken. Want de giraf en het uiltje van Stip en Haak vind ik ook zo leuk Dus wie weet..


You May Also Like

8 Reacties

  1. Zooo leuk!! Als ik al die leuke haaksels voorbij zie komen, baal ik dat ik er zo weinig tijd/motivatie/zin voor heb! Bij mij duurt 1 projectje altijd lang.. Ik ben nu stukje bij beetje mijn lentesjaal aan het haken, maar vind al die knuffels/babyspul ook zo leuk haha. Mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig schaapje seg. Ik vind deze super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Phildar Douce past er echt wel perfect bij. Zo is het echt een superzacht schaapje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een beauty. Garen heb je goed uit gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥