Koningsdag 2016

by - april 27, 2016

Koningsdag, een dag vol met festiviteiten en gezelligheid. Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij deze drukte en gezelligheid al een paar jaar achter ons laten. Ieder jaar slapen wij iets langer uit, doen de boodschappen en proberen nog een oranje tompouce te bemachtigen. In de middag hebben we onze eigen hobby's die ons bezighouden.


En zo geschiede het ook op deze druilerige Koningsdag. De winkel was bijna uitgestorven dus wij konden heerlijk doorlopen. Helaas hadden ze geen tompouces meer, dus gingen wij voor een aardbeien gebakje. Ook geen straf! Ik moet eerlijk bekennen, dat ik sinds een paar weken weer 'normaal' eet na het voltooien van mijn dieet. Wel iets anders en ook kleinere porties maar af en toe eet ik ook weer wat lekkers. En een gebakje op dit soort dagen hoort er eigenlijk wel bij. Hier smullen wij dan ook zonder schuldgevoel van.


Aangezien de herfst weer terug lijkt te zijn in Nederland, blijven wij vandaag lekker binnen. De fijne wandelingen moeten nog eventjes wachten maar gelukkig vind Bentley dit ook niet erg. Zo lang hij maar lekker tegen je aan kan liggen. Vandaag zijn beide baasjes vrij, wat een feest! Vanmiddag staat er weer eens een borduurmiddagje op de planning. Na maanden lang bijna geen kruisjes te hebben gezet, gaat het nu weer goed. Nog steeds ben ik de gaten aan het dichten na de Heaven and Earth challenge, maar zo langzaam aan zie je steeds mer verschijnen.

Wat staat er vandaag bij jullie op de planning? 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Klinkt ook fijn :) zelfs de dag voor Koningsdag waren de tompoucen bij de Hema al uitverkocht toen een vriendin wat wilde halen! Ik moest eerst werken, eenmaal thuis hebben we een heerlijk luxe broodje gegeten en na een frisse douche zijn wij naar vrienden gereden. Daar waren we met twee vriendengroepen & hebben we heerlijk tompouce gegeten, bijgekletst en de bbq aangestoken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien en te lezen hebben jullie de dag heel goed besteed. Ik was zelf een dag bij mijn broer in Klarenbeek, bij Apeldoorn. We maakten een fietstocht en zaten zelfs nog even in Zutphen op een terras. Maar wel o zo jammer dat het zo koud was.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hadden inderdaad ook geen oranje gebak meer. Maar wel een aardbeien slagroom schnitte. We zijn even naar vrijmarkt geweest, maar zo koud en nat. Beetje jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vergeet te zeggen dat je borduurwerk al goed dicht wordt. Wel grappig al die challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥