A Stitch in Time | April 2016

by - mei 02, 2016

De Derde 'A stitch in time' van dit jaar, vorige maand heb ik er helaas geen één online gezet omdat het borduren uitbleef. 'ASIT' is een idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

In de eerste, week van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. 

Fall Fairy 


25-03-2016 

30-04-2016

Een mooi, groot stuk is er de laatste paar dagen bij gekomen. Als ik eenmaal de smaak te pakken heb, dan gaat het altijd erg goed. Deze overzichtjes blijven leuk om de vorderingen in beeld te brengen. Hopelijk kan ik het borduren vast houden de komende tijd..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wouw wat heb jij er een mooi groot stuk bij! Ze word mooi he, en ben blij dat ik je heb gestimuleerd om hier weer aan te werken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk. Leuk dat je zo de vooruitgang laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig! Ik ben erg benieuwd. Leuk zo de vooruitgang ze zien..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥