Insta-Peek #18

by - januari 10, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Nu de kerst spullen weer plaats hebben gemaakt, komen de bolletjes binnen. Ik ben dol op ze!   Door al die mooie borduurwerken die ik tegenkom, heb ik de mijne ook weer eens in handen genomen  Zou het dan eindelijk echt winter worden? Wij hadden afgelopen maandag een mini laagje sneeuw. Dat gelukkig niet op de straat bleef liggen  Ik ben nog steeds erg blij met deze gemaakte foto's 


Bijna vier weken bezig met het Proteïne dieet via mijn Dīetiste en er is 5.5 kg af. En met zo'n lekkere lunch is het nog goed vol te houden. ♥ Maak mij maar weer wakker als de lente begint. Die kou is niet zo fijn voor mijn rug en spieren!  Het eerste wat ik s'ochtends zie, dit lieve knuffeltje ♥ Ik ga de komende dagen proberen om de bladzijde verder af te maken 


Een nieuw jaar, nieuwe foto's! Ook in 2016 ga ik gezellig door met Insta- peek. Misschien komt er niet meer iedere week een post voorbij, maar ze zullen zeker niet verdwijnen. Misschien één keer in de twee weken? Laat mij vooral weten wat jullie hiervan vinden! 

De eerste week van januari is alweer voorbij, ligt het aan mij of gaat het erg snel? Deze week draaide vooral om het huis weer aan kant te krijgen na de feestdagen, borduren en gezellig bijkletsen. Ook had ik weer een afspraak bij de Fysio, hier was ik erg blij mee want ik had behoorlijk veel last van mijn rug, nek en schouders. Een bezoekje aan de Fysio geeft dan toch wat verlichting. Daarna kon ik ook weer wat prettiger wandelen met Bentley.

Hoe was jullie week?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    Nou de tijd gaat inderdaad erg snel. Een teken dat we druk bezig zijn.
    hele mooie foto's!! Vooral dat pimpelmeesje heb je erg mooi weten te fotograferen. Knap hoor!!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat de Insta-Peek ook in 2016 blijft bestaan. Dat van die pijnlijke spieren en gewrichten is erg herkenbaar. Op dinsdag stond ik plots op met erg pijnlijke scheenbenen. Ik heb drie dagenlang gek gewandeld, gelukkig was het aan het einde van die derde dag wat beter. Op die plek had ik nog maar zelden last gehad, meestal zijn het vooral mijn rug, nek, schouders, polsen, enkel en knieën die opspelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk overzichtje weer. Ik doe mee met de winterslaap, och wat een pijnlijke gewrichten heb ik weer gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd gaat inderdaad ontzettend snel. Ik moest sowieso werken op oudjaarsdag en de dagen erna. Mijn week ging dus helemaal erg snel. Ik heb even op je instagram pagina gekeken en zat er zelf ook al eens over te denken, maar volgens mij kan je daar dus geen mappen plaatsen. Alles komt dus door elkaar .
    Geweldig dat je al 5.5 kilo kwijt bent. Ik moet eigenlijk ook hoognodig aan de gang zucht......... Jij gaat weer volop aan je 'bolletjes' dus ik ben benieuwd wat er het eerst klaar is en je laat zien :-0

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥