De kort maar krachtig tag

by - januari 11, 2016

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een tag invulde. Bij RachelKromdijk zag ik een hele leuke ( en inmiddels wel bekende ) tag staan, namelijk de 'Kort maar krachtig tag'. Leuke, korte vragen die net iets meer informatie over mij geven. In dit soort tags staan ook altijd wel een paar vragen waar je zelf niet zo snel aan gedacht zou hebben. Wat vind ik nu echt stom?  En wat had ik nou nooit gedacht? Waar geniet ik nu echt van?  Wil je de antwoorden hierop weten? Klik dan snel op de 'lees meer' button ..

Stom: Rugpijn hebben zonder dat je zelf de aanleiding weet. Als ik nu een tripje naar de stad of het bos maak, kan ik het verwachten. Maar niet als je net uit bed stapt..

Allerstomst: Mensen die altijd het glas halfleeg zien of niet oprecht zijn.

Leukste song op dit moment: Children of Bodom- I Hurt

Houdt van: Chris, dieren, thee, fotografie, bloemen, de natuur, gezellig afspreken met vriendinnen, legerkisten en Dr. Martins, handwerken, alternatieve kleding van de Large, gekleurd haar, onze huisdieren, wandelen, producten van de Rituals, en lunchen bij Bagel and Beans, 

Nooit gedacht: Dat mijn leven zo zou lopen. Ik dacht vroeger altijd dat ik heel tevreden in een bloemenzaak zou gaan werken.  Zo zie je maar dat het leven soms een andere richting neemt..

Genieten: Verse bloemen in huis halen. En dan vooral mijn favoriete bloemen, de 'Stargazer' Lelie.


Angstig voor: Dierenbaren te verliezen en soms de toekomst.

Hekel aan: Onzekerheden

Leukste leeftijd: Geen idee, misschien 18? Ik mocht toen eindelijk mijn eerste Tattoo laten zetten.

Dag met een gouden randje: Ik blijf nog even lekker cliché, onze bruiloft van afgelopen jaar natuurlijk 

Spijt van: Teveel energie in mensen steken die het niet waard waren en vroeger kon ik niet goed voor mijzelf opkomen en dat leverde veel vervelende situaties op. 

Lekkerste weer: Niet te warm en niet te koud. Zo richting het voorjaar, als alle vogeltjes weer fluiten, de knoppen aan de bomen weer uitkomen en de lucht mooi blauw is. 


(zoiets als dit dus, heerlijk!)

Geen tijd voor: Geloof ik niet in. Als je het belangrijk vind, maak je tijd. 

Lekkerste eten: Pizza Hawai of de Bagel met beenham bij Bagel and Beans.

Vreselijk goor: Spruitjes en krioelende insecten. 

Mezelf een duwtje geven: Het huishouden weer wat netter bijhouden, wat soms best een grote klus is met alle huisdieren. En als mijn rug of spieren dan ook nog eens vervelend gaan doen, dan laat ik vaak het huishouden voor wat het is. Niet zo handig, want een paar dagen later heb ik dubbel zo veel om in te halen..

Ik wil nog: ooit eens gitaar leren spelen.

Ik mis: Ik mis het soms wel eens om een doel te hebben. Door gezondheidsklachten werk en studeer ik niet meer, maar op den duur wil ik toch wel weer langzaam naar iets toe groeien. Al is het maar voor een paar uur per week.


Hopelijk vonden jullie het een leuke tag om te lezen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om antwoord op de vragen te geven. Neem de tag gerust over, of post gezellig de antwoorden ( of een paar) hieronder.
  
Wat mis jij op het moment?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    ik vond het echt heel leuk om te lezen.
    De vragen zijn niet zo algemeen en leeg als die ik wel vaker langs zie komen.
    Dit zijn vragen waar je ook nog een mooi of leuk en ook oprecht antwoord op kan geven. Bovendien leer ik je ok weer een beetje beter kennen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En op de vraag wat ik nu het meeste mis op dit moment is dat ik graag juist wat meer vrije tijd zou willen hebben. Ik heb het juist weer heel druk met werken. Het omgekeerde dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag Michelle. Ik ben trouwens solidair met die rugpijn bij het opstaan. De uitdrukking mag dan wel 'met het verkeerde been uit bed stappen' zijn, maar wij doen dat allebei met een verkeerde of vooral vervelende rug. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om deze korte tag te lezen. 'Mensen die altijd het glas halfleeg zien' helemaal waar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥