Ieder steekje telt

by - januari 08, 2016

Ieder steekje telt. Van vele borduurster hoor je dit. En het is ook echt zo. Natuurlijk is een grote vordering maken nog leuker, maar over de jaren heen heb ik geleerd dat regelmaat het beste werkt. Iedere dag of in ieder geval een aantal dagen per week eventjes borduren. Deze regelmaat was ik de afgelopen tijd dus kwijt. En zo gingen er maanden voorbij en bleven mijn borduurwerken onaangeraakt, tot afgelopen weekend.


Toen pakte ik de mooie Fall Fairy er weer bij. Eigenlijk had ik bedacht om met Liberate Me verder te gaan, maar die herfst kleuren riepen mij meer dan die eeuwige zwart- en bruintinten. En zo borduurde ik deze week bijna iedere dag wel een uurtje. Soms zelfs iets meer. En dat zie je ook weer terug. Langzaam werden de gaten gedicht en werden er nieuwe kleuren bij gepakt. Ik ben zelfs een rij naar onderen gegaan. Zo zie je maar, regelmaat helpt echt.

You May Also Like

12 Reacties

  1. Mijn huidige werkje ligt echt al een hele tijd stil. Onlangs kwam ik er toch weer is aan toe om het op te nemen en een uurtje door te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat is serieus borduren! Ik probeer het ook wel op regelmatige basis te doen, maar een beetje anders... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En zo gaat het altijd wel, dan zit je er heel erg aan en dan weer even niet. Ik moet mijn deken ook weer eens oppakken want elke dag een vierkantje haken in 2015 is helaas niet echt gelukt hihi. Ik had er ook even de puf niet meer voor. Maar de laatste dagen begint het toch weer echt te kriebelen. Vanavond even alles maar weer opzoeken als Flynn slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heerlijk dat je elke dag weer even borduurt! Het is zo'n fijne hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet al mooi uit. Ik ben wel een beetje benieuwd naar het hele plaatje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je rechts in mijn sidebalk kijkt, staat daar een plaatje van borduurwerken. Klik daar op en je komt bij mijn borduurwerken uit. Er staat ook een plaatje van het gehele werk.

      Verwijderen
  6. Oh, dit vind ik zo knap! Het ziet er ontzettend gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer lekker aan het borduren. Toch blijft het leuk he? Mooi borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je weer lekker aan de slag bent :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier geldt dat net zo goed, voor de vele verschillende projecten waar ik mee bezig ben; de CAL 2015, mijn Zeeuwsevisserstruien-deken, nog een extra deken waar ik anderhalf jaar geleden al mee begon en dan nog de sjaals, pannenlappen en vaatdoekjes die nog op de to-do-lijst staan. Telkens een stukje, dan komt het echt een keer af.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥