Een nieuw jasje voor Kersenbloesems

by - januari 06, 2016


Welkom bij de geheel vernieuwde lay-out van Kersenbloesems! Het was even prutsen in HTML maar gelukkig is het na een paar dagen toch gelukt. Ondanks dat ik de vorige lay-out heel leuk vond was het tijd voor iets nieuws. Aan mijn statistieken kon ik namelijk zien dat ik één van de weinige was die de lay-out prima vond. Mijn bezoekers vonden het minder handig en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een blog moet in mijn ogen mooi zijn, maar ook functioneel in gebruik zijn. Anders wordt het kleine kruisje er al snel bij gepakt. 

De artikelen zijn voorzien van een 'Lees meer' button. Als je hier op klikt krijg je de rest van het artikel te zien. Ik heb dit echter niet voor alle blogjes veranderd. Anders zou ik er over de 1000 moeten aanpassen. Ondanks dat de lay-out zo goed als af is, zal ik de komende dagen een paar kleine aanpassingen doen. Mocht er iets in de tussentijd niet goed werken, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

En nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden..

You May Also Like

9 Reacties

  1. Ik vind dit inderdaad handiger met lezen, al begon ik er net aan te wennen dat ik bij jou gewoon op de titel van je blogbericht in mijn leeslijst moest klikken om bij je nieuwste bericht te komen, wel met het risico dat je eens iets mist. Ik vind het zo knap van je dat je dat allemaal zo mooi weet te maken! Iedere keer dat ik bij jou een ander bloguiterlijk zie, bedenk ik me dat mijn blog ook echt een make-over nodig heeft, maar wat en hoe? En dus blijft het zoals het al jaren is, hahaha (terwijl mijn zoon het met alle liefde voor me wil veranderen hoor). Jouw blog ziet er in ieder geval weer fris en fruitig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en fris geworden, en handig in gebruik! Overzichtelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel echt fijner om eerlijk te zijn, daarom had ik zo'n lay-out zelf ook maar heel kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je blog stijlvol :-). Goed verbeterd :-). Een lees meer button is erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik zag het net al toen ik je vorige bericht las, maar helemaal vergeten om er iets over te zeggen [SCHAAM]. Het viel mij al gelijk op, hij is erg mooi en rustig ook! :) Leuk met die wasknijpertjes trouwens in de sidebar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik ondervond geen probleem met je vorige lay-out hoor. Maar ik bezoek je blog wel steeds via de Bloglovin-newsfeed. Deze nieuwe vormgeving vind ik ook heel leuk, vooral doordat je nu meer plek hebt om je mooie foto's te tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het persoonlijker ogen nu.. Gevoelsmatig horen de blogs onder elkaar bij een persoonlijke blog en vind ik de oude stijl wat professioneler. Goed gedaan dus! En lekker rustig met toch een fijne kleur voor de links wat gezellig oogt.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi vooral je logo<3
    Alleen het lettertype vind ik persoonlijk een beetje klein. Maar zit er erg mooi, clean en rustig uit hier. Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥