Kerstmarkt bij Dragonheart

by - december 14, 2015

Al weken stond de kerstmarkt bij Dragonheart in de agenda. Van vorige keren wisten we nog dat het altijd erg mooi- en gezellig ingericht is. En ook dit keer stelden ze ons niet teleur. Wat een gezellige sfeer hangt er toch altijd! Nu is het voor ons ook wel een speciale plek, want wij zijn er getrouwd! Maar zoals altijd was het dit keer weer erg leuk om al die oude ambachten terug te zien. 

Ouderwets soep koken boven een vuurtje, pijl en boog schieten, maliën outfits maken en zelfs hier en daar wat handwerken. Maar ook de Vikings werden niet vergeten. Vele attributen waren verkrijgbaar en hier en daar zag je wat ridders rondlopen. Heel veel kraampjes met kerst artikelen waren er niet, maar dan kan je ook beter naar een kerstmarkt in Duitsland gaan. Dit was gewoon gezellig genieten van al die mooie, oude ambachten. Om jullie een beter beeld te geven heb ik natuurlijk mijn camera mee genomen, kijken jullie gezellig mee naar de foto's?



Met live muziek

 Ouderwets aan het weven


Ook de kerst sfeer werd niet vergeten..

De mooie Lapland uiltjes eindelijk bewonderd 



Het blijft bijzonder, het prieeltje waaronder wij zijn getrouwd 


You May Also Like

7 Reacties

  1. Ziet er tof uit! Had het idd voorbij zien komen, en zou dan meer voor de kerstartikelen zijn geweest, dus maar goed dat we niet zijn gegaan ;) Wij hebben wel lekker even gewandeld, kaartje gemaakt & lekker uitgebreid gekookt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super gezellig uit en ik dacht al dat ik dat prieeltje herkende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stuk van herinneringen brengt deze foto's zeg! Zo herkenbaar en zo vers nog in het geheugen!! Je hebt weer prachtige foto's gemaakt, wel gek he dat het zo warm is terwijl het zo koud hoort te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat lijkt me echt super gezellig! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van de kerstmarkt.
    De Lapland uilen vind ik schitterend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er inderdaad heel gezellig uit Michelle.
    Ik ben gek op uilen dus de laplanduiltjes waren voor mij sowieso al een reden geweest om daar heen te gaan. Leuke items laat je weer zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, die uilen! Ziet er erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥