Insta-Peek #16

by - december 13, 2015


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram (klik) pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten.


Toch leuk zo'n gezond en verantwoord kerstpakket. De groene thee is al goedgekeurd, nu de nootjes proberen ♥ Jeej! Na maanden wachten maakt onze Orchidee toch nog een nieuwe tak aan Voor mezelf wat lekkere pannenkoeken gebakken, nu kan het nog  In vuur en vlam. Ik blijf een zonsondergang bijzonder vinden, bijna dagelijks zie je nu wel een mooie 



Vandaag geen pannenkoeken, want vandaag begint mijn dieet! Mijn lunch bestond uit een gezonde soep en cherry tomaatjes  Vandaag bij de diëtiste geweest. Vanaf vandaag gaan we samen aan de slag om mij 15 kg af te laten vallen met behulp van een proteïne dieet. Heb goede motivatie dus hopelijk gaat het allemaal lukken  Dit kleine wijsneusje is onderdeel van mijn December Photo Challenge  Dag vier van het proteïne dieet, ontbijten met een chocolade milkshake. Helemaal niet erg 

Zoals jullie dit keer aan mijn foto's wel kunnen zien, ging deze week vooral om mijn nieuwe dieet. Eerlijk gezegd vond ik het allemaal ook gewoon erg spannend! Het leek wel of al mijn energie daar de laatste paar dagen aan op ging. De eerste dagen had ik weinig zin om heel actief te zijn, zowel op social media als daarbuiten. Ik ben weinig op pad geweest en dus ook weinig foto's gemaakt. Deze week komt nog een blogje online met hoe en wat rondom mijn nieuwe dieet. Maar voor nu ben ik blij dat het een beetje begint te wennen en de energie langzaam terugkeert. Zo kunnen we morgen fijn even op stap gaan en kan ik de laatste bestelling voor dit jaar afmaken..

Hoe was jouw week?


You May Also Like

9 Reacties

  1. Hmmm lekker hoor die pannenkoeken. Lang geleden dat ik ze heb gegeten dus toch maar weer eens maken. Erg leuk foto overzichtje. Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap van je dat je aan het dieet bent begonnen en dit zo open deelt op je blog; ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe het gaat! Ik wil er zelf ook aan gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wijsneusje is enorm schattig! Succes met afvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap van je, zo'n dieet te volgen, en ons daarin meeneemt. De meeste mensen (ikke dus ook) doen dit liever stilletjes, zodat ze als het niet lukt, er geen woord aan hoeven vuil te maken denk ik. Ik wens je veel succes.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor. Ik duim voor je mee dat je het kan volhouden én hoop dat ik ook ooit opnieuw die klik kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes met je dieet in een tijd die voor veel mensen juist om veel eten draait.
    Geniet van alles ook al is het weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Logisch dat het even veel aandacht en energie van je vraagt. Knap dat je de stap hebt genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie week en een heus nieuwe start! Ik vind het knap en geloof vol 100% dat het je gaat lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees wel vaker dat mensen gebruik maken van instagram maar ik heb daar geen kas van gegeten. Lijkt me wel leuk om zo overzicht te hebben van je mooiste foot's maar ik weet niet eens hoe dit zou moeten hahahaha...
    Leuke foto's laat je zien :-)
    Ik zal mss neit altijd reageren amar ik kijk wel vaak

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥