Jarig manneke

by - december 12, 2015

Af en toe zagen jullie deze knapperd langs komen, maar eigenlijk krijgen ze lang niet genoeg aandacht hier op mijn blog! Nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat het met mijn oude camera lens vaak erg lastig was om de konijnen mooi op de foto te krijgen, echter met mijn nieuwe Tamron lens behoord dit tot het verleden. Nu was het alleen nog wachten totdat de fotomodelletjes stil wilden zitten..


Maar speciaal voor Murray zijn verjaardag ( de dag dat hij bij ons is komen wonen) wilde ik een mooi foto verslagje maken. Gewapend met wat konijnen snoepjes ging ik er eens goed voor zitten. Want waar de snoepjes zijn, daar kan je Floortje en Murray vinden  


Zo heel af en toe, op het juiste moment kon ik een mooie foto afknippen. Want eigenlijk hebben ze van zichzelf niet eens door hoe fotogeniek ze kunnen zijn..


Dit mooie manneke woont alweer een jaartje bij ons, en dit maakt hem nu drie jaar oud. Je merkt aan hem dat hij wat rustiger wordt, maar ook gelijk wat aanhankelijker. Een fijne eigenschap van mannetjes konijnen  vind ik zelf.


En naast dat hij erg lief is, is het ook een mooi konijntje om te zien. Helemaal als hij zo lekker languit ligt als op deze foto. Voor wie het zich afvraagt, de konijnen mogen inderdaad los lopen. Hun verblijf staat in het halletje, maar de klep staat altijd open. Iets wat Murray heerlijk vind, want hij ligt graag in het hoekje van het halletje. Maar ook samen koken vind hij gezellig, vooral als ik groente sta te snijden. Maar héél misschien valt er dan ook wel eens een stukje   

Happy birthday Murray, dat je nog maar vele fijne jaartjes bij ons mag blijven wonen 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een schatjes zijn het en mooie foto's heb je gemaakt.
    Gelukkige verjaardag en nog vele jaartjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lieve diertjes, echte modelletjes.
    Felicitaties voor Murray.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww wat een lieve foto's. Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Wat een lief konijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral de derde foto vond ik heel leuk. Chewie heeft het ook niet zo met stilzitten voor een foto. Vandaag gingen we ook de katjes van de buren eten geven én ik dacht daar een foto van hen te maken maar hun eten was véél interessanter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al weer een jaar! Jeetje wat gaat het snel zeg. gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥