December Photo Challenge #2

by - december 15, 2015

Rond november- december zie je vanzelf alle lijsten weer verschijnen. De een maakt er een uitdaging van en de ander maakt er dankbaar gebruik van om de camera weer eens af te stoffen. Nu ligt mijn camera geen dag stil, maar toch vond ik het leuk om weer aan een challenge mee te doen. Net zoals vorig jaar, zal ik iedere dag een foto maken die bij de opdracht hoort. Deze foto's kan je dagelijks bekijken op mijn Instagram pagina en eens per week zal ik een overzichtje hier op Kersenbloesems plaatsen. Voor vandaag heb ik de foto's van de tweede week onder elkaar gezet.


Day 8: Elf
Dit was even denken. Ondanks dat ik beeldjes van draken, elven en andere mythische wezens erg mooi vind zijn ze hier niet meer in het huis te vinden. Toen bedacht ik mij dat ik laatst nog een mooie foto van een Rode Vliegenzwam had gemaakt. De elfjes vinden het vast niet erg om samen te wonen met de kaboutertjes, wat denken jullie?



Day 9: Best decision of 2015
De beste beslissing van dit jaar was om thuis te blijven. Geen nieuwe studie, stage of baan voor mij. Even een jaartje bijkomen en opladen. Een jaar om beter met mijn lichamelijke klachten om te leren gaan en even weer opnieuw te gaan bekijken wat ik nu precies wil. Een goede beslissing was het zeker.


Day 10: Family
Hier hoef ik denk ik niet zoveel uitleg bij te geven. Het kon ook niet anders dan dat ik bij het woord Familie een foto van mijn twee liefdes zou plaatsen ♥


Day 11: I said hello to
In mei dit jaar heb ik weer een hamstertje in huis gehaald. Ik kon het toch niet laten en mijn hamsterliefde was te sterk, zo werd dwerghamstertje Fenna een onderdeel van ons gezin.


Day 12: I said goodbye to
In december vorig jaar mocht ik mijn proeves afleggen en daarmee was mijn opleiding dan ook echt afgesloten. In Januari dit jaar mocht ik dan mijn diploma ophalen. Voorgoed kon ik gedag zeggen tegen het AOC.


Day 13: Outside Lights
Het prieeltje bij Dragonheart (waaronder wij zijn getrouwd) was met de kerstmarkt erg mooi versierd. Natuurlijk moest ik wel een foto maken van de lichtjes..


Day 14: Weather
Ik was eigenlijk gisteren vergeten om een foto te maken, dus koos ik deze foto van zondag uit. Hier zie je hetzelfde weertype als gisteren: blauwe lucht met af en toe wolken en veel zon. Ondanks dat een witte kerst altijd erg mooi is, vind ik dit toch wat prettiger..

Dat waren de foto's van deze week weer. Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mee te kijken. Tot volgende week!


You May Also Like

8 Reacties

  1. Ondanks dat het een goede keuze is geweest om dit jaar voor jezelf te kiezen vind ik het een knappe keuze van je! Ik heb zelf ook een tussen jaar gehad en dit vond ik niet altijd even makkelijk. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto's heb je gemaakt.
    En leuk om ze zo eens bij elkaar te zien.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een leuke week :-). Voor de foto van je hamster is leuk. En van je twee liefdes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Michelle, leuk om zo een overzicht te zien.
    Goed dat je besloten hebt om een jaartje rust te nemen, soms is dat echt nodig, je luistert goed naar je lijf.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's zijn altijd leuk om te bekijken Michelle, en wat nog leuker is, is dat je er zo mooi bij verteld. Je weet het boeiend neer te zetten en dat leest prettig en ook "graag" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt. En die paddenstoel hoort toch een beetje bij de elfjes vind ik zelf. Het heeft ook iets magisch. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's zo bij elkaar. Laten echt jouw zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥