Samen vakantie hebben

by - oktober 25, 2015

Samen vakantie hebben is natuurlijk veel gezelliger dan in je eentje vrij zijn. Naast dat je leuke uitjes kunt plannen, is het ook gezelliger om met z'n tweeën thuis te zijn dan alleen. Heel onverwacht had Chris deze week een weekje vrij, hij had teveel overuren staan en mocht een weekje vrij nemen. Prima toch! 

Want samen vakantie hebben is..

- Nog heerlijk even wat langer blijven liggen -

- Lekkere dingentjes bakken en samen opsmikkelen -

- Samen wandelen in het bos -

- Terwijl manlief game'd een nieuw haakwerkje starten -

- Samen genieten van de rust in de natuur -

- Samen fossielen kijken in het Natuurhistorische museum -


Ondanks dat we niet veel weg zijn geweest hebben we ons toch heerlijk vermaakt.. Heel fijn is dat we ontspanning met inspanning hebben afgewisseld. Dit hadden we beide echt even nodig om op te laden. Er werd dus veel game'd door manlief en door mij werd er veel gehaakt. Daardoor werden de tripjes naar het bos, museum en het tuincentrum extra leuk.

Hebben jullie afgelopen week ook vrij gehad?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Heerlijk, zo samen genieten, zeker als het onverwacht is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee aangezien we beiden eigen baas zijn, ik een boerderij met mais oogst en manlief druk met straten is niet. Wij zijn een week na ons trouwen een lang weekend Barcelona geweest.Dat was onze vakantie. Nu wachten tot volgend jaar. Onze vrij dag is de zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een geweldige week geweest te zijn....Ik moet nog één week werken en dan herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je man vrij had. Dat is lekker genieten. :)
    Ontspannen kan ook soms eens fijn zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n week vakantie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad veel gezelliger, samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben eigenlijk geen vakantie samen gehad dit jaar, dit door alle omstandigheden. Het is wel altijd leuker al merkte ik dat ik in mijn week vrij. Heel veel dingen deed die ik anders niet gedaan zou hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie er samen van hebben genoten. In november heeft mijn echtgenoot een weekje verlof en dan gaan we misschien naar Centerparcs. Rustige wandelingen, een gezelschapspel doen of lezen maar alleszins lekker ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen! Wij hebben geen vakantie, ik werk juist extra in de vakanties door mijn werk. Onze eerst volgende vakantie is de kerstvakantie, super veel zin in! Geen idee wat we gaan doen en het plannen gaat nu niet zo met ons huis in de verkoop...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥