Kersenbloesems is jarig!

by - oktober 23, 2015

Vandaag is het dan zover, vandaag bestaat deze blog 5 jaar! Ondanks dat ik het niet uitgebreid ga vieren, wil ik er toch eventjes bij stil staan. Want vijf jaar is natuurlijk niet niks! Laatst vroeg Chris aan mij,´Hoe kan je nu al zo lang bloggen?' Wat hij daarmee bedoeld, hoe ik het voor elkaar krijg om dagelijks een nieuw artikel te bedenken, te schrijven en online te zetten? Eigenlijk heel simpel, omdat ik het heel erg leuk vind!
Tegenwoordig is het eigenlijk al helemaal een automatisme van mij om iets moois of leuks op de foto te zetten, 'leuk voor mijn blog' zeg ik dan. Natuurlijk helpt het ook als je een soort van onderwerp hebt, aangezien ik vooral over mij persoonlijk en mijn hobby's schrijf zijn de artikelen snel geschreven. Dit betekend niet dat ik over alles en nog maar wat schrijf, want ik wil wel een soort van rode draad door mijn blogjes behouden.

Een paar jaar terug was ik hier niet zo mee bezig. Ik schreef als ik iets wilde schrijven en foto's maken deed ik even snel tussendoor. Dat betreft is er wel heel iets veranderd! Niet ben ik alleen naar een veel toepasselijkere naam overgestapt, maar ook mijn lay-outs en foto's zijn kwalitatief verbeterd vind ik zelf. En natuurlijk is de inhoud ook over de jaren heen veranderd, mijn schrijfstijl is nu prettiger te lezen en de woorden hangen samen. Mooi eigenlijk hoe zoiets ontwikkeld over de jaren heen..


Hoewel het erg leuk is om af en toe eens terug te kijken, kijk ik nu met dit blogje naar vandaag. Vijf jaar online. Vijf jaar lang met plezier artikelen bedenken en schrijven. Vijf jaar lang heb ik jullie kennis laten maken met mij persoonlijk en mijn interesses. En hopelijk mag ik dit nog heel lang doen. Hopelijk blijven jullie mij nog vele jaren gezellig volgen en mag ik nog vele leuke reacties ontvangen.. Ik zou zeggen, pak een lekker stukje (zelfgebakken) marmer cake en op naar mijn volgende blog-verjaardag! 

You May Also Like

10 Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd! 5 jaar is al echt lang! Dan ben ik echt nog een nieuwe blogger :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vijfde blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw vijf jaar al weer! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm, smaakt goed die cake! :-)
    Gefeliciteerd! Op naar de 6 jaar. Er is bij jou op je blog inderdaad heel veel veranderd, maar nog altijd leuk om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 jaar en 1 dag.. Van harte met je blogverjaardag! Ik kom hier nog steeds met heel veel plezier lezen. Dat er nog maar vele jaren mogen volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dagje te laat maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat we nog lang van je mooie verhalen mogen genieten.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vijf jaar al weer, wat vliegt de tijd! De cake ziet er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het vijf jarig bestaan. Dat gaat snel hé. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, vijf jaar alweer, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blog, 5 jaar is best lang, en dan alle dagen er mee bezig zijn vind ik heel knap.
    Ik ben nu 2.5 jaar bezig maar ben er van terug gekomen om zo vaak iets te plaatsen en te reageren.
    Ik begon het als een dagtaak te zien, en dat wil ik niet, ik doe nog zoveel andere dingen die ook heel leuk zijn om te doen, daarom heb ik bewust de keuze gemaakt om maximaal twee
    keer per maand iets te plaatsen en te reageren, buiten het blog van de maand om, die plaats ik wel, maar reageer dan bij niemand.
    Ik moet zeggen dat mij dit heel goed bevalt, ik was eerst van plan om er mee te stoppen, maar zoals ik het nu doe is het voor mij vol te houden.
    Ik vind je blog er inderdaad op vooruit gegaan, alles ziet er perfect uit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥