Herfst in eigen wijk #2

by - oktober 30, 2015

Laatst had ik het eerste stukje over 'Herfst in eigen wijk' online gezet. Natuurlijk waren dat niet alle foto's en aangezien ik ze te leuk vind om niet te laten zien.. schrijf ik vandaag het tweede stuk. Persoonlijk kan ik geen genoeg krijgen van al die mooie herfst kleuren! Het is iets waar ik een heel jaar na uit kan kijken, samen met de kerstdagen natuurlijk. Schijnbaar wonen wij in een wijk waar de herfst al vroeg is begonnen, want terwijl sommige straten nog helemaal schoon en groen zijn, ligt het hier al bezaaid met herfstblaadjes. 


Zelfs de bomen die voor onze wijk-begrippen 'laat' zijn met verkleuren, beginnen nu ook. Zo mooi om één enkel verkleurd blaadje tussen alle groenen te zien bungelen.


De enkele bloeiende bloemen in mensen hun voortuintjes lopen nu ook op hun einde. Ondanks dat een vleugje roze heel mooi is tussen al deze herfstkleuren, houdt ook deze trosroos het voor gezien. Maar dit stukje gaat niet over uitgebloeide bloemetjes, maar over die prachtige herfst tinten. Gewoon te vinden in eigen wijk..





Is jouw wijk al in herfst sferen?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooie foto's! Vooral de eerste vind ik heel mooi, echt een beginnetje van de herfst. Hier is het echt al volop herfst, maar gelukkig met hier en daar wel een zonnetje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi :) Hier is het ook volop herfst! En ik denk dat we snel moeten zijn, want anders zijn de blaadjes er allemaal al weer af.. gaat echt zo snel! Gelukkig gaan we dit weekend lekker nog even op de Veluwe genieten van al het moois en schieten we uiteraard ook plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Paddenstoelen kom ik hier niet echt tegen, maar de mooie verkleurde bomen natuurlijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt! Vooral die met de paddenstoelen vind ik echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's weer. Bij ons voor het huis staat een prachtige boom met allemaal fel rode bladeren :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi, wat is dit toch een geweldig jaargetijde hè. Je blijft kijken...
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n spinnenweb is knap om te zien hé. Zeker wanneer ze glinsteren van de dauwdruppels.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥