Winter Fair Isle

by - oktober 29, 2015

Mijn vorige Mochila tas ging best goed, maar zoals hier beschreven gingen mij de kleuren tegen staan. Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat wanneer iets mij tegenstaat, ik het niet meer op pak. Dus met onze herfst vakantie werd de tas uitgehaald, een heel karwei maar het is gelukt. Het werd tijd voor een nieuwe tas, want deze techniek vind ik veel'ste leuk om niet weer op te pakken.

Al een aantal weken volgde ik de Winter Fair Isle Mochila Cal op een Facebook groep. Hij leek mij wel leuk, maar aangezien het eindresultaat een verrassing is, wachtte ik nog liever eventjes af zodat ik kon zien hoe het zou vorderen. Bij het zien van het 'huiswerk' van week drie was ik om, wat een leuk patroon! Afwisselend maar niet té. Ik pakte mijn uitgehaalde kleurtjes en startte weer opnieuw. 

Natuurlijk liep ik weer tegen hetzelfde probleem aan, ik kan dus niet met maar 8 meerderringen per toer. Ik heb het met 10 meerderringen per toer geprobeerd maar toen klopte het patroon niet meer. Gefrustreerd legde ik het werkje even neer. Het heeft mij drie dagen gekost, maar uiteindelijk heb ik zelf het patroon opnieuw uitgeschreven met 12 meerderringen per toer. Mijn tas zal dus een slagje groter worden als bij de andere deelnemers maar ach, zolang het patroon maar klopt toch. En nu heb ik er tenminste weer plezier aan! Hieronder kan je mijn vorderingen tot nu toe zien.

- Week 1 -

-Week 2-

- Week 3 -

- Details van week 3-

You May Also Like

7 Reacties

  1. Mooi patroon en in een mooie kleur.
    Ik ben jaloers, zelf kan ik het niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel leuk uit. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1De doorzetter wint! Ben benieuwd wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik kreeg deze week een boek met Scoodie-patronen. Het ziet er dus naar uit dat ik het haken nog eens ga oppikken. Nu maar hopen dat ik het nog een beetje kan na zolang amper handwerk te hebben gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er leuk uit, ik ken dit niet! Ik kan het ook niet uitstaan als het niet helemaal naar mijn wens is ;-) fijn dat je het nog hebt kunnen aanpassen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥