Insta-Peek #12

by - november 01, 2015


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Al enkele weken stond het op de planning om versiering voor aan de tak te zoeken. Vandaag kreeg ik ineens inspiratie.. Tripje tuincentrum dus! Binnenkort nog wel iets voor in het midden zoeken, maar voor nu ben ik tevreden  Kopje thee, filmpje erop en mijn favoriete waxmelt (spicy apple) aan.. genieten!  Dit soort kleine vaasjes zijn altijd mijn favoriet. De anjers beginnen nu na 2 weken een beetje uit te bloeien, dus.. hup een stukje korter gemaakt en nu kunnen ze nog weer eventjes staan ♥ Bentley vond het wandelen ook erg leuk, hij is gek op al die lekkere herfst geurtjes.. 


Hier wordt ik nu blij van, onverwachts een lekker nieuw product ontdekken  Goodmorning..   Een super mooi herfst boeket gekregen  Ik kreeg een vraag  #widn. Wij hebben dus net lekker geluncht bij Bagel & Beans en nu ga ik beginnen aan mijn haakopdracht. 

En hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Leuke week weer :) Je bracht mij door je waxmelt foto op een idee..heb op mijn sinterklaarverlanglijstje ook seizoensgeuren opgeschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Zijn de perfecte kleine cadeautjes vind ik, leuk om te geven maar ook om te krijgen..

      Verwijderen
  2. Die muur-decoratie is echt heel mooi. Lijkt me ook erg leuk dat je hem telkens op een andere manier kan versieren wanneer een nieuw seizoen begint. Kleine vaasjes vind ik zelf ook het leukste. Op die manier kan ik ook veel langer van gerbera's genieten terwijl die anders al snel helemaal flauw gaan hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥