Stukje breien

by - september 11, 2015

Terwijl buiten de eerste blaadjes alweer oranje kleuren kreeg ik zomaar weer zin om een stukje te breien. De breipennen werden er weer bij gepakt en ook die turquoise wol die ik vorig jaar heb gekocht. Eindelijk wordt de nieuwe sjaal dan gebreid, vergezeld met een lekker kopje thee. Door mijn hypermobiliteit heb ik weer een spier verrekt en ook mijn rug werkt niet zo lekker mee, dit soort hobby's zijn dan op deze momenten extra fijn. Want naast gedoseerde beweging is rust het enige wat helpt. En als extra'tje heb ik straks een hele mooie en warme sjaal voor van het winter.


Zijn jullie momenteel al iets aan het maken voor de wintermaanden?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ik ben bezig met een lekker warme, zachte sjaal en een vest. Die sjaal gaat waarschijnlijk met een ruilhandel mee: mijn man en ik willen allebei een tattoeage met een semicolon (een ;), en een kennis die tattoo-artist is wil er gezien onze financiële situatie wel een ruilhandel van maken. Lief he? Dus we zijn nu aan het regelen dat we er iets fijns voor terug kunnen geven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Breien is niet aan mij besteed!
    Gelukkig maar, want dan moest ik daar ook nog tijd voor vinden ;-)
    Je hebt een prachtige kleur uitgekozen, ik kijk uit naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel breiplezier, en nee ik brei alleen op dit moment voor kleine guppies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur! Ik heb wel wol klaar liggen om aan een poncho te beginnen. Alleen moet ik daar nog even de tijd voor vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig dus, mooie kleur. Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥