Insta- Peek #7

by - september 12, 2015


Insta- peek, een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Eindelijk een nieuwe sjaal op de pennen gezet ♥ Samen even van die frisse buitenlucht en de laatste zonnestralen genieten  Het wordt weer eens tijd voor een ander kleurtje, snel nog even mee besteld met mijn nieuwe winterjas ♥ Een andere bestelling binnen gekregen, the beginning of something new 


Bentley had niet zoveel zin om op te staan geloof ik♥ Een kopje thee, koekje en een breiwerkje.Ik vermaak mij wel zo s'middags ♥ Even een proeflapje gemaakt voor een nieuw breiwerkje♥ Vanmiddag twee uur op het Buurse zand gelopen. Een beetje ver en soms iets te warm maar wat een mooie omgeving! Heb aardig wat foto's kunnen maken ♥

Hopelijk hebben jullie ook een fijne week gehad..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ja hoor! Ik begin dan wel te merken dat de herfst er aan komt, maar heb gelukkig wel van enkele leuke dagen kunnen genieten. Een bijpraat-dag met een vriendin, gestart aan een handtas bij de naailes en met een vriendin afgesproken tijdens haar lunchpauze op het werk, ... Volgende week heeft een vrij drukke planning. Allemaal heel leuke dingen maar wanneer alles samenkomt wordt het al snel teveel voor me. Ik hoop dat ik tussendoor voldoende kan rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEASH! Een nieuw kleurtje, dat ziet er goed uit! Leuk dat je zo druk bezig bent met breien, het seizoen komt eraan en dan vind ik breien of haken, als anderen dat doen, zo gezellig. :) Ga je de foto's publiceren die je hebt gemaakt? Volgens mij zitten daar een paar pareltjes tussen als ik de foto die ik zie moet geloven! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die foto van de paddenstoel ziet er erg tof uit. Mooie camera

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥