# InspirerendGeluk - Passie

by - september 14, 2015


Saskia van Iliveformydreams heeft na het Pluk het Geluk project een nieuw project bedacht, het #InspirerendGeluk Een soort van vervolg project dat je laat stil staan bij je eigen geluk of het geluk dat je nog wil creëren in je leven.  Omdat ik al een tijdje geen geluks momentjes meer heb gedeeld leek het mij leuk om hier weer aan mee te doen. Vanaf nu zal iedere maandag een onderdeel online komen.

Het eerste onderdeel is 'Passie'.  Passie wordt vaak omschreven als een groot verlangen naar iets of iets waar je veel liefde voor hebt.  Onder passie versta ik dan ook de dingen die je graag doet of mensen waar je niet zonder zou kunnen.


Over mensen waar ik niet zonder zou kunnen gesproken, natuurlijk is dat mijn lieve man Chris. Vanaf 2007 zijn wij al samen, dag in en dag uit is hij mijn maatje geweest en afgelopen mei mochten wij dan eindelijk onze liefde officieel maken en zijn wij getrouwd. Al acht mooie jaren hebben wij samen gehad en ik weet zeker dat de toekomst ook nog veel moois gaat brengen.


Mijn huisdieren. Misschien schrijf ik niet heel vaak over ze, ze zijn wel een heel groot deel van mijn leven. Ik zou ook echt geen leven zonder huisdieren kunnen voorstellen. Of het nu een fijne wandeling samen met Bentley is, Tommie die gezellig op mijn schoot komt liggen, de konijnen die een aai over hun bolletje willen of Fenna die bedelt voor een snoepje.. ik houd van ze allemaal 


De natuur en alles wat erin bloeit, groeit en kruipt. Iedere dag maak ik wel een wandelingetje en iedere dag ben ik weer dankbaar dat er zoveel mooie stukken natuur zijn. Een heerlijke plek om je gedachtes te ordenen, je hoofd leeg te maken of gewoon te genieten van al het moois. Zonder Moeder Natuur zou ik echt niet willen nee.


En als laatste, mijn fijne hobby's zoals borduren, haken en breien. Een fijne bezigheid die rust maar ook een mooi werkstuk bezorgt. Dankzij mijn Hypermobiliteit is het niet altijd mogelijk om te handwerken en juist op de dagen dat dit wel lukt ben ik blij dat ik deze fijne hobby in mijn leven heb.

Wat zijn jullie passies?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een mooie passies heb je ingevuld. Heerlijk ook he, diertjes, mooie mensen om je heen en de fijne natuur<3 Ben erg benieuwd naar je volgende invullingen en leuk dat je mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie invulling! Ik heb denk ik wel een beetje de zelfde passies als jij. Oh en wat een prachtige foto van jullie samen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende Hypermobiliteit niet, dus ben 'k even gaan lezen. Heel veel respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michelle,
    wat een leuk blog en wat een mooie foto's.
    Leuk dat je je passie zo met ons deelt :-)
    Mijn passie is fotograferen maar ook fossielen zoeken zoals fossiele haaientanden en botjes.
    Ook een interieur maken is wat ik graag mag doen. Grote legpuzzels maken ook maar daar heb ik de laatste jaren helaas geen tijd meer voor. Komt wel weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto die van je trouw.
    Fijn om je passie eindelijk te weten, maar stiekem dacht ik wel dat het breien is.
    Mijn passie is vooral de natuur fotograferen of onze Diezel en het gezinnetje, sieraden maken etc.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥