Samen erop uit

by - september 25, 2015

Ieder mens is verschillend, zo ook mijn vriendinnen. Ieder heeft zijn eigen hobby's en interesses en vakgebied. Maar gelukkig vinden we altijd wel een paar hobby's waar we allebei in geïnteresseerd zijn.. Één van die interesses is de natuur en dan vooral het wandelen erin.


Gisteren trokken we onze wandelschoenen aan en gingen we samen met Bentley richting het bos. Je kon merken dat het goed geregend had, de zandpaden waren veranderd in modder en het groene gras was bedekt met een laagje water met hier en daar een herfst blad.


Terwijl wij verder praatte kon Bentley zich lekker uitleven. Het bos bruist van de geluiden en geurtjes dus hem hoor je verder niet. Terwijl we bijna het bos uit liepen was ik een beetje teleurgesteld. Het was een gezellige en mooie wandeling dat zeker.. maar ik had extra mijn camera meegenomen in de hoop een paar mooie paddenstoelen te vinden.. 


Bijna liepen we alweer in de woonwijk tot ik heel toevallig iets roods boven het gras uit zag piepen. Zou het dan toch echt? Vorig jaar waren hier helemaal geen rode vliegenzwammen te vinden en zijn we speciaal richting de Sallandse Heuvelrug gereden omdat ze daar wel stonden. Snel maakte ik wat foto's, dit keer was ik niet alleen. Meer mensen hadden hun camera's en mobieltjes in de aanslag om deze mooie paddenstoelen vast te leggen. Moe van de wandeling en een aantal mooie foto's rijker liepen we langzaam weer richting huis..

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wauw die zijn prachtig zeg! Hier hebben we ze nog niet gespot, alleen de saaie paddestoelen die je altijd ziet.. Wie weet binnenkort wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van prachtige paddenstoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n wandeling met zijn twee! Gelukkig maar dat je een gezamenlijke hobby met je vriendinnen hebt. Prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige paddenstoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Ik vind de rood met witte nooit. Zoek elk jaar maar onvindbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die zijn mooi zeg. Die zou ik graag ook eens in het echt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's van de paddenstoelen.
    Ik heb ze nog niet gezien in het bos, toen wij met vakantie waren.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enorm mooie foto's! Ik hoop er zo eentje ook nog te vinden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt heerlijk en erg mooie natuur foto's! Ik kan er zo rustig van worden de natuur<3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk, rood met witte stippen, Ik zie die bijna nooit. Mooie foto's zijn het

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥