Insta-Peek #9

by - september 27, 2015



Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Gezellig een bloemetje voor het weekend gehaald  Het kabel baby dekentje groeit ook mooi, iedere dag brei ik een paar toeren  Van de week eens een nieuwe haar kleur geprobeerd, het had rood moeten worden maar bij mij is het meer Magenta geworden. Geeft niks, vind dit eigenlijk nog wel leuker  Mooie hibiscus bloemen gevonden, goed begin van de week 


Eindelijk wat leuke herfst decoratie gevonden. Een beetje van mijzelf en een beetje van de Action ♥ De eerste paddenstoelen alweer gezien. Hopelijk wordt het een mooi seizoen   En tijdens een gezellige wandeling ook deze rode vliegenzwammen gevonden, zo mooi!  Sneak peek van onze trouwfoto die wij op hout hebben laten afdrukken, erg blij mee 

Op naar een nieuwe week....

You May Also Like

5 Reacties

  1. Mooie foto's heb je gedeeld op instagram. Ik had er al een paar zien voorbij komen maar lang nog niet alles. Wat leuk dat je de trouwfoto hebt laten afdrukken op hout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht! Ik ben heel benieuwd naar de foto op hout, lijkt me echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi overzichtje, je deken wordt al erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je dekentje gaat snel vooruit. Ik was deze week nog aan het denken dat ik graag zo'n herfst-schoteltje zou willen maken zodat ik de herfst ook een beetje in huis kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥