Inspiratie | Honeycomb stitch

by - september 28, 2015

Niet alleen Pinterest, maar ook Instagram is een mooie manier om inspiratie op te doen. Van de week liet een creatieve dame het begin aan haar 'Honeycomb stitch blanket' zien. Een mooie steek die ik nog niet kende. Naar een paar minuten gezocht te hebben, kwam ik al hele mooie voorbeelden tegen. Een mooi steekje om te onthouden. Voor wie het ook wil proberen, deze video geeft een hele duidelijke uitleg. Wel moet je Engels kunnen, maar ik weet zeker dat er nog veel meer uitleg te vinden is.. De Honeycomb stitch, of ook wel Honinggraats steek kan je in alle kleurencombinaties maken. Misschien vind je een effen kleur het mooiste, maar ik vind persoonlijk de regenboog varianten of met twee a drie kleuren het mooiste. En natuurlijk met zo'n mooie, witte rand zodat de kleuren er echt uitspringen.. Voor vandaag zette ik mijn inspiratie om in een mooie collage..


 Bron: (1) (2) (3) (4) (5) 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat is een prachtige steek en die kende ik zelfs nog niet.
    Daar kan je wel een mooi handwerkje meemaken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie steek, wat ik leuk vind aan de video is dat het een man is :) Kom je niet zo vaak tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi! Zeker leuk om te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een inspirerende collage. Alweer een blogpost om op te slaan bij mijn favorieten tegen dat ik ooit is heel veel tijd heb. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige steek zeg! En kijk een filmpje is altijd goed, heb hem opgeslagen! Misschien dat ik hem ook eens een keertje ga proberen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en kleurrijke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥