Gezellig middagje

by - september 29, 2015

Zo zie je elkaar een tijdje niet en zo zie je elkaar drie keer achter elkaar. Natuurlijk alleen maar gezellig! Dit keer kwam Elisa gezellig bij mij. Nadat Bentley haar uitbundig had begroet en wij het kopje thee op hadden was het tijd om te gaan lunchen. Lunchen doe ik het liefste bij Bagel&beans en met bezoek is dit alleen maar gezelliger. Onder het genot van een heerlijk drankje, een bagel en salade konden we weer even bijkletsen. De wolken begonnen weg te trekken en zo besloten wij om na de lunch richting het bos te fietsen om even te gaan wandelen.


Op 10 a 15 minuten fietsen hebben wij een mooi bos met zelfs een paar dieren. Terwijl de schaapjes lekker binnen lagen, kon je de herten van alle kanten bewonderen. Dit kleintje lag een eindje verderop, nieuwsgierig naar ons te kijken.


Beide gewapend met een camera en vele verhalen werden de paden bewandeld. De gesprekken werden soms onderbroken om die eerste herfst tekenen op de foto te zetten. Het is zo fijn om deze hobby's te delen, zo krijg je nooit geen rare gezichten omdat je alwéér wilt stoppen om een foto te maken..


En terwijl de wandeling er al bijna weer op zat, kwam er ook een einde aan het mooie weer. Door een harde regenbui fietsten we richting huis. Eenmaal thuis werden trouw de borduurwerkjes er nog eventjes bij gepakt om de vorderingen te laten zien. Helaas was er hier de laatste tijd weinig geborduurd, wel kon ik mijn breiwerkjes voor het eerst laten zien. En na het bewonderen van elkaars werkjes, liep een gezellig bezoekje alweer ten einde. 

Tot de volgende keer..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ziet er gezellig uit. En de herfst zorgt inderdaad voor mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren heb ik onverwachts van stralend weer kunnen genieten. Jammer genoeg niet in een bos, maar gelukkig wel in leuk gezelschap. Ik hoop dat het dit weekend ook nog zo'n mooi weer is want dan gaan we als verjaardagsverrassing voor mijn moeke met ons allen naar de zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt mij een heel mooie wandeling. Hertjes zijn altijd prachtig, ik heb er nog geen één kunnen trekken. Leuk zo een middagje onder vrienden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was heel gezellig en oh wat is je foto van de paddenstoel mooi geworden! Mijne was niet gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altij gezellig zo'n bezoekje, jammer alleen dat het vaak te kort is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk dagje en wat een mooie herfstfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's heb je kunnen maken tijdens de gezellige middag.
    Altijd goed als je met gelijk gestemde gaat fotograferen, mensen die dat niet doen begrijpen niet waarom je nu alweer stil staat.
    Het hertje vind ik echt schattig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥