Bloemenpracht | Chinese roos

by - september 22, 2015

Terwijl de herfst bijna haar intrede maakt heb ik nog een laatste Bloemenpracht. Voordat ik straks weer op paddenstoelen jacht mag, heb ik voor vandaag wat foto's van een Chinese Roos, of ook wel de Hibiscus. Deze foto's heb ik laatst op een zonnige middag gemaakt. Het zonnetje scheen vel en zo vielen de regendruppels op de bloemen en bladeren extra op. Het is altijd uitdagend om met licht te spelen in foto's, en dat keer vind ik het goed gelukt. Terwijl het licht de kleuren wat opvrolijkt zorgt het ook bijna voor een sprookjesachtige sfeer..






You May Also Like

7 Reacties

  1. Erg mooi! Mijn ouders hebben er meerdere in de tuin. Ik vind ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je bloemen foto's altijd zo mooi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloem de hibiscus! Een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michelle,
    het is je echt heel goed gelukt om een mooie sfeervolle foto's van deze mooie bloemen te maken. De kleuren maar ook de druppels doen het goed. Ik hou hier erg van :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥