#InspirerendGeluk - 10 woorden

by - september 21, 2015


Saskia van Iliveformydreams heeft na het Pluk het Geluk project een nieuw project bedacht, het#InspirerendGeluk Een soort van vervolg project dat je laat stil staan bij je eigen geluk of het geluk dat je nog wil creëren in je leven.  Omdat ik al een tijdje geen geluks momentjes meer heb gedeeld leek het mij leuk om hier weer aan mee te doen. Vanaf nu zal iedere maandag een onderdeel online komen.

Voor vandaag moest ik tien foto's, bij tien woorden zoeken. De foto's die ik heb uitgekozen zijn de laatste tijd gemaakt en geven ook heel goed deze woorden weer in mijn ogen.

Liefde

Genieten

Herinnering

Dierbaar

Verandering

Blijdschap

 Natuur

Dagelijks


Inspirerend

Geluk

You May Also Like

12 Reacties

  1. Heel mooie foto's, vooral die eerste foto is mijn favoriet. Je ziet gewoon echt de liefde rond jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Zit jullie hondje altijd zo braaf naast je terwijl je aan het handwerken bent?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Zwartraafje. Bentley vind het fijn om dicht bij ons te zijn, dus als ik zit te handwerken ligt hij vaak lekker dicht tegen mij aan.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's, vind ook wel leuk om jouw eens te zien breien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Laatst was ik eens aan het terugbladeren en het viel mij op dat ik bijna zelf nooit op de foto sta. Wel jammer eigenlijk, vind het altijd zo leuk om bij andere blogs te zien. Wordt het gelijk wat persoonlijker van. Ga ik dus vaker doen ;)

      Verwijderen
  4. Wauw, stuk voor stuk mooi om te zien. Heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's allemaal zeg. En vooral die van jou en je vader (neem ik aan) is ontzettend leuk om eens te zien! Stuk voor stuk goede foto's bij deze woorden :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opdracht. Mooi om over na te denken. Mooie foto's heb je erbij gezocht :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's heb je gekozen bij deze woorden. Ik had een hoop wel bij je ingeschat als vaste lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt ontzettend leuk om dit op deze manier in beeld te brengen Michelle.
    Leuke foto's en hele mooie en dierbare momenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥