Insta- Peek #8

by - september 19, 2015

Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Het begin van het kabel dekentje. 200 steekjes per toer, dat wordt nog een hele klus ♥  Katten kunnen altijd zo lekker liggen ♥  Fijn even de trouwfoto's terug kijken ♥  Een lekker kopje 'Autumn storm' thee en een breiwerkje ernaast. Een prima middag zo ♥ 



In ruil voor wat lekkers wou ze best even op de foto gaan ♥  Een zware fysio sessie achter de rug, kleine traktatie voor mijzelf Een mooie quote voor nu ♥  Een verrassing voor Chris gebakken. Misschien zien deze mini appeltaartjes er niet heel mooi uit, ze waren wel erg lekker ♥ 

En hoe was jullie week?

You May Also Like

5 Reacties

  1. De meeste foto's zie ik natuurlijk al! Die mini appeltaartjes zijn zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, klein maar net zo lekker. In ieder geval beter voor de lijn ;)

      Verwijderen
  2. Het was een erg leuke maar tegelijk ook drukke én vermoeiende week. Ik ben dan ook blij dat de komende week een pak rustiger is. Misschien kan ik daardoor terug een beetje bekomen en voel ik me binnenkort weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het dan net teveel he.. Hopelijk kan je het rustiger aan doen komende week en voel je je daardoor weer wat beter!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥