I love Summer Tag

by - september 06, 2015

Laatst kreeg ik de 'I love Summer Tag'van Angelique en aangezien de herfst alweer voor de deur staat besloot ik hem nog even snel in te vullen. Benieuwd naar mijn zomerse favorieten? Lees dan snel verder..


Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Ik ben dol op zurige smaken dus citroen staat echt op nummer één! Maar ook donkere chocolade en tiramisu kan ik erg waarderen..

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Vooral in de zomer ben ik gek op wraps en fruit! Momenteel is een wrap met rode pesto, mozzarella, ruccola en pijnboompitjes favoriet.

Wat voor geurtje draag je zomers?
Ik heb niet echt een standaard geurtje die ik draag, wel moet het proefdiervrij zijn.. Vorig jaar was het Unlimited Dreams van The Body Shop en dit jaar heb ik de mini serie van de Rituals. Vooral de Pure is favoriet tijdens warme dagen..



Hoe ziet jouw typische zomerse make-up look eruit?
Eerlijk gezegd draag ik het liefste bijna geen make-up dan. Zeker niet als ik de deur uit hoef, want kom maar eens in de zon en alle make-up smelt gewoon van je gezicht af. Mocht ik wel naar buiten gaan dan heb ik enkel wat oogpotlood en mascara op.

Welke kledingstukken vind jij zomers onmisbaar?
Ik denk een fijn jurkje, vooral op warme dagen vind ik dit veel fijner zitten. Ik ben niet zo van de kleurtjes dus vaak zijn mijn zomer jurkjes ook zwart of donker gekleurd.

Wat is je favoriete zomerse liedje?
Heel eerlijk gezegd heb ik die niet. Ik luister bands die ik fijn vind, zomers en s'winters. Dat betekend dus voornamelijk Rock en Metal. Momenteel luister ik graag Viking Folk Metal, maar dit nummer vind ik wel erg mooi momenteel..



Wat is je favoriete zomerse drankje?
Een lekker glas koude citroen ice tea gaat er dan altijd wel in. Deze zomer ben ik mijn eigen ice tea gaan maken, zonder prik en zonder suiker. Veel gezonder dus, zeker als je met warm weer zo een paar glazen per dag drinkt! Op het terras bestel ik graag een wit biertje, hmm heerlijk..

Wat is jouw ultieme zomer do it yourself?
Telt zelf ice tea maken ook? Vul een grote kan met vers, koud water en laat er een thee zakje van jouw voorkeur in drijven. Zet de kan weg in de koelkast en laat het zo'n 4 tot 6 uur trekken. Als de thee goed is ingetrokken kan je ook nog wat honing toevoegen maar ik drink het liefste dit drankje gewoon puur. Het zal je verrassen hoe lekker dit is! Het smaakt helemaal niet naar afgekoelde, koude thee die vaak bitter is maar na een frisse dorstlesser!


Wat is je lievelingsactiviteit zomers?
Ik heb er denk ik wel meerdere.. Van lekker in de schaduw op ons balkonnetje wat zitten te handwerken tot aan gezellig een drankje op het terras doen. Ik kan vaak niet zo goed tegen heel warm - en benauwd weer dus ik zoek dan wel graag de schaduw op,




Welke plannen heb je voor de zomer?
Aangezien ik deze tag pas laat in de zomer kreeg, heb ik geen echte plannen meer. Ik zou eerder plannen voor de herfst gaan maken hihi. Wel maakte ik een tijdje geleden een Summer Bucketlist, *hier kan je al mijn plannen die ik voor de zomer maakte nog eens terug lezen.

You May Also Like

3 Reacties

  1. Natuurlijk telt Ice Tea maken ook ;-). Jammer dat de zomer alweer voorbij is :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je van frisse smaken houdt vind je het misschien wel lekker om een beetjes vers geperste citroen of sinaasappel aan je Homemade Ice Tea toe te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker lekker Zwartraafje! En het liefste nog een citroenschijfje erbij in het glas ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥