Insta- Peek #6

by - september 05, 2015


Insta- peek, een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 



Af en toe een paar rijen haken aan mijn Mochila bag, wat een heerlijk project   Iets lekkers voor bij de thee, moet kunnen in het weekend hé   Mooie quote, om eventjes bij na te denken   Lieve Fenna, ze begint al groot te worden  ( en dik hihi)  




Een mooie afbeelding om de maand September mee te beginnen, hopelijk wordt het een mooie maand ♥ Samen met mijn moppie op de foto  Nog steeds blij met deze foto's, ik houd van bloemen! ♥  Samen even lekker lunchen bij Bagels & Beans, manlief gaat aankomende week weer aan de studie en hierdoor blijft er soms weinig tijd voor ons samen over. Nog even van genieten dus.. 

En hoe was jullie week?

You May Also Like

6 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥