Paarse velden

by - augustus 31, 2015


Sinds een paar jaar proberen we ieder jaar een keer een uitstapje naar de Veluwe te plannen. Gek eigenlijk, het is redelijk in de buurt (uurtje rijden) en toch komen we er niet zo vaak. Gelukkig kwamen we er nu op het juiste moment aan, overal waar je maar keek zag je kleine, paarse bloementjes..


En al die paars tinten steken zo mooi af bij de rest van het landschap. Een mooi kleurenpallet en zoals jullie zienn hadden wij er prachtig weer bij! Zelfs ietsjes te warm, maar gelukkig met af en toe een slok water en wat schaduw hielden we het nog wel uit.


En wij waren niet de enige die de verkoeling (en blaadjes) in de schaduw zochten.. Op een bepaald stuk waren vele schapen aan het grazen. Onder het toezicht van hun herder en twee Border Collies. Een prachtig gezicht, schaapjes die heerlijk vrij rondwandelden en af en toe een hapje gras namen..


En terwijl Chris en Bentley even uitrusten moest ik natuurlijk mijn nieuwe lens even uit testen. Met zoveel moois was het gewoon moeilijk om uit te kiezen wat ik op de foto zou zetten..


Oh en nog eventjes over kleurenpalet gesproken, ik kreeg veel complimentjes over mijn haarkleur van andere bezoekers. En natuurlijk vaak de opmerking dat mijn paarse haar nu goed bij de heide kleurt hihi..


En om af te sluiten, deze close-up. Eerlijk gezegd was het moeilijk kiezen want ik had ook zoveel foto's gemaakt! Een mooie herinnering aan een nog mooier landschap..

Zijn jullie al bij de Veluwe geweest of gaan jullie nog? Zeker doen, echt een aanrader =)

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een prachtige foto's en dat paars is altijd zo mooi! Al heb ik het eigenlijk nog nooit in het echt gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar houd ik ook zo van om te zien dat de hei in bloei staat. Er naar toe zal niet lukken, maar jouw foto's zijn er ook om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloeiende heide is zo mooi! :-). Leuke foto's, vooral leuk met dat schaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren zijn prachtig he! Hihi felix vroeg al of je je haar paars hield ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is voorlopig nog wel de bedoeling ja, ik heb de paarse kleur nu eindelijk mooi te pakken ( een tijd geleden was het meer blauw-paars) dus even nog van genieten.

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! En ik vind je haarkleur ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grinnik.... je paarse haarkleur is ook echt heel gaaf :-)
    Het is alleen jammer dat het er weer zo gauw uit is (had ik met blauw en groen hihi.....)
    En ja, hij kleurt geweldig bij de hei hahahah...
    Ik moet zeggen dat dit werkelijk hele mooie foto's zijn Michelle!
    Wij zijn ook even naar de hei geweest maar meestal komt het er bij ons ook niet van.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel een prachtige locatie om rond te wandelen. Je haar maakt het plaatje inderdaad helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon er ook zo dichtbij (half uurtje misschien) maar kom er niet vaak, alleen als ik een fotoshoot heb. Altijd mooi als de heide in bloei staat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥