A Stitch in Time: Augustus

by - september 01, 2015


'A stitch in time', een nieuw idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

Elke eerste van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van vorige maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. 

22 augustus 

31 Augustus

Deze maand was de maand dat ik eindelijk de mooie Fall Fairy er weer bij heb gepakt. Niet helemaal aan het begin van de maand maar ergens midden in. De groei zal daarom niet zo uitbundig zijn, maar toch mag ze gezien worden. In bijna 9 dagen tijd heb ik toch een mooi stuk geborduurd, zeker met al die confetti. De rest van de maand werd er weinig geborduurd, er is daarom dit keer geen afbeelding van de Lotus Owl. Ik ben heel benieuwd hoe de Fall Fairy verder zal groeien deze maand..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooi, je kan toch goed het verschil zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat schiet al weer op! Echt een mooi hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch zie ik wel een behoorlijk groei hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie borduurwerkje. Ik zie toch al wat verschil hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed gewerkt, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik zo'n updates toch fijn! Dan zie je het werk echt groeien (ook als is het maar een beetje!).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is echt prachtig, mooi om te zien vorderen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥