Kleine details

by - augustus 29, 2015

Terwijl de zon regelmatig plek moest maken voor de regen bekroop dat echte herfst gevoel me. S'avonds is het ook weer eerder donker, de eerste kaarsjes gaan aan en het plaid ligt weer klaar. Gezellig zo, al zorgt het wel voor minder zin om te borduren zo s'avonds.. Gelukkig heb ik overdag genoeg tijd en zo verschenen ook de kruisjes aan de Fall Fairy weer op het doek. 


Haar hand kwam langzaam tevoorschijn, niet wetende wat het in eerste instantie was. Een paar vage kleuren verschenen op het hoek, helemaal niet samenhangend met de rest van de kruisjes. Eenmaal van ver af werd het al snel duidelijk. Een hand met een stukje van haar jurk waren zichtbaar geworden. Dit heb ik gemist, die vele details op een klein stukje doek. Dit hebben Lotus Owl en Liberate Me toch een stuk minder. Ik heb zomaar het gevoel dat de Fall Fairy nog wel een tijdje opgespannen blijft..

En waar werken jullie momenteel aan?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat mooi zeg! Ik borduur nog steeds aan secret project :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerk. Soms denk je met borduren heb ik de goede kleur gepakt, maar dan ontstaat er ineens iets. Stiekem vind ik het ook alweer fijn dat s avonds donker wordt. Toch ergens wel knus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo stukken te voorschijn te zien komen waarvan je eerst niet weet wat het is en dan plots, zie je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw dat word een mooi kunstwerkje. Dat was ook mijn eerste reactie, toen ik het zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Echt al heel duidelijk! Ik ben nu aan het denken aan de kerstkaarten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooi stukje! Ik ben volop aan't breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Telt werken aan mezelf ook? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens leuk als je zelf iets niet verwacht! Maat het borduren voor jou ook nog eens leuk lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gatverdamme... mijn hele tekst weg :-(
    Ik zei dus dat ik deze vlinder zo mooi vond.
    Helaas heb ik weinig tijd om te handwerken. Naast mijn drukke baan en fotografie is er ook nog het huishouden en de kids :-) Ik vind het van jou dan ook echt geweldig wat je allemaal maakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥